اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان مطرح کرد

سفر ‌‌رهبری ‌نگاه‌های امنیتی به کردستان را زدود‌ / اشرافیت ‌سپاه بر مرزهای غربی

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: با سفر ‌رهبری به این استان ‌و اقامت هشت روزه، ‌‌تمام معادلات دشمنان ‌برهم خورد‌ تا جایی که موجب زدودن نگاه‌هایی امنیتی به کردستان شد و اکنون ‌در زمره استان‌های امن کشور قرار داریم.

سفر ‌‌رهبری ‌نگاه‌های امنیتی به کردستان را زدود‌ / اشرافیت ‌سپاه بر مرزهای غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج سردار محمدحسین رجبی در دیدار خود و معاونت‌های سپاه بیت‌المقدس با نماینده مقام معظم رهبری در کردستان خواسته رهبر معظم انقلاب مبنی بر برقراری و حفظ امنیت را راهبردی اساسی برای کل منطقه دانست و اظهار کرد: سپاه بیت‌المقدس این راهبرد را برای کل نظام اسلامی می‌خواهد و در این راستا با تمام توان کار می‌کند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان اضافه کرد: سپاه بیت‌المقدس با برخورداری از نیروی انسانی متعهد و ولایی و اشرافیت قابل‌قبول آن بر منطقه هر گونه تهدیدی را رصد کرده و اجازه تعدی و خدشه به امنیت پایدار استان کردستان و مرزهای ایران در این منطقه را نمی‌دهد.

به گفته وی، سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان و اقامت 8 روزه ایشان در این استان تمامی معادلات دشمنان را برهم زد تا جایی که موجب زدودن نگاه‌هایی امنیتی به کردستان شد و اکنون کردستان در زمره استان‌های امن کشور قرار دارد.

سردار رجبی یادآور شد: دشمنان که ذره‌امیدی برای نفوذ به داخل کشور از طریق مرزهای کردستان را داشتند با سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به کردستان و استقبال بی‌نظیر مردم از ایشان، میزان علاقه رهبری به مردم و مردم به رهبری برای آنها مشخص شد و روزنه امید رویایی آنان بسته شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به مجموعه اراده‌های باطلی که در زمینه تأمین اهداف دشمنان تلاش می‌کنند هشدار داد که مورد خشم نیروهای انقلاب و نیروهای سپاه و بسیج قرار خواهند گرفت.

وی در ادامه تامین امنیت برگزاری انتخابات را یکی از اولویت‌های سپاه بیت‌المقدس عنوان کرد و با اشاره به آغاز فعالیت‌هایی برای تحقق این مهم، گفت: از آنجایی که انتخابات 24 خرداد بستر تجلی حماسه سیاسی به عنوان شعار سال جاری است، سپاه بیت‌المقدس علاوه بر تامین امنیت آن، در زمینه‌های روشنگری مردم برای مشارکت حداکثری تلاش خواهد کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ‌اظهار کرد: سپاه علاوه بر حفظ و تقویت امنیت، در زمینه مباحث اقتصادی به منظور ایجاد زمینه‌های سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی و از همه مهم‌تر تامین معیشت مردم ورود پیدا کرده و برای رسیدن به اهداف، در سال گذشته قرارگاه جهاد اقتصادی در استان شکل گرفت.

وی اظهار کرد: در قالب قرارگاه جهاد اقتصادی اقدامات قابل‌توجهی انجام شد تا جایی که اکنون طرح‌های زیادی ایجاد شده و در مرحله معرفی به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات است.

بر اساس اظهارات سردار رجبی، سپاه در هر جایی که احساس نیاز شود وارد شده و با تمام توان آن را پوشش می‌دهد به گونه‌ای که در حال حاضر در استان کردستان نیاز به سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال به عنوان دغدغه‌های مقام معظم رهبری می‌باشد و سپاه در قالب ایجاد طرح‌های کوچک، عام‌المنفعه و زودبازده ورود پیدا کرده است.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان خاطرنشان کرد: با این اقدامات باور مردم به نظام اسلامی بیشتر شده و مسیر خلق حماسه‌های سیاسی و اقتصادی تسهیل می‌یابد.

وی یادآور شد: تمامی اقدامات سپاه بیت‌المقدس نسبت به کارهای قبل بهتر است چرا که اقدامات قبلی آسیب‌شناسی شده و با پوشش نقاط ضعف، کارهای بهتری انجام و خدمات قابل‌توجهی ارائه می‌شود.

وی در پایان به اجرای طرح شهید شوشتری و طرح شهید قهاری در استان کردستان اشاره و تصریح کرد: بازتاب اجرای این طرح‌ها که در راستای منویات مقام معظم رهبری در سفر به استان کردستان صورت گرفت،  مثبت بوده و رضایت چشمگیری به دنبال داشته است.

انتهای پیام/79001/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول