اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی خرم‌آباد خبر داد

صدور 1200 کارت بازرگانی در لرستان

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: بیش از یک‌هزار و 200کارت بازرگانی در لرستان صادر شده است.

صدور 1200 کارت بازرگانی در لرستان

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسین سلاح‌ورزی عصر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با اشاره به اینکه این کارت‌ها یک ساله هستند، گفت: از یک‌هزار و 200 کارت عضویت اتاق بازرگانی صادر شده در لرستان 320 کارت فعال هستند.

وی با بیان اینکه دارندگان این کارت‌ها واحدهای تولیدی و صادرکنندگان لرستان هستند، افزود: استان لرستان آماده استقبال از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.

سلاح‌ورزی با بیان اینکه متاسفانه سرمایه‌گذاری در این استان به اندازه کافی انجام نشده و سهم لرستان در توسعه اقتصادی متناسب با وزن و جمعیت این استان نسبت به کشور نیست، گفت: باید بخشی از منابع  مناطق دیگر به لرستان اختصاص یابد و شرایط تشویقی ویژه برای فعالان اقتصادی استان در نظر گرفته شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی خرم‌آباد با بیان اینکه سرمایه‌گذاران برای ورود به عرصه اقتصادی لرستان باید تشویق شوند، افزود: تولید ناخالص استان لرستان همواره کمتر از یک درصد بوده و این درحالی است که این میزان باید بیش از دو درصد باشد.

سلاح‌ورزی تصریح کرد: رشد اقتصادی در گروی شرایط ویژه از جمله سیستم درست حمل و نقل، بسته‌های تشویقی و نظام اعطای تسهیلات استاندارد است و بانک‌ها باید توان وام دهی داشته باشند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: اتاق بازرگانی در کشور با نام‌های مختلف دارای سابقه بیش از 120 ساله و در لرستان 16 سال است.

سلاح‌ورزی یادآور شد: استان لرستان 2,5 درصد جمعیت کشور را دارا است، اما متاسفانه نسبت به این جمعیت در بحث اعتباری همیشه حق خود را از سهم کشور نگرفته‌ایم.

انتهای پیام/2304/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول