اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ولادت امیرالمونین علی (ع) صورت می‌گیرد

تجلیل از پدران برگزیده جنوب پایتخت

کانون علمی پژوهشگران مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی به مناسبت ولادت امیرالمومنین علی (ع) طی برنامه‌ای از پدران جنوب پایتخت تجلیل می‌کند.

تجلیل از پدران برگزیده جنوب پایتخت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20، این طرح به‌مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر ویژه پدران فعال زحمتکش جنوب پایتخت با همکاری فرهنگسرای ولاء برگزار خواهد شد.

این مراسم به منظور ارتقای ارزش های ایرانی اسلامی با تقدیر از پدران فعال و زحمتکشی که بیش از چند دهه در شهرری فعالیت داشته‌اند، انجام می‌پذیرد.

در «برنامه بابا انار دارد» از پنج پدر فعال و زحمتکش با محوریت «رزق حلال» شامل علی سیدی جمع کننده نان خشک در شهرری به مدت 20 سال، نبی‌اله عباسی‌ملایری، باغبان پارک گلگون بیش از 30 سال در شهرری، قدرت ربیعی، کلیدساز سیار 13 آبان به مدت 48 سال، داوود زارع، جانباز روشندل و سید علی فرونتی که از آسایشگاه کهریزک دعوت شده، تقدیر و تشکر خواهد شد.

زارع با پیگیری‌های فراوان خود توانست، سه مسجد بسازد و با ایجاد کارآفرینی سرپرستی خانواده‌های بی‌بضاعت را برعهده گرفته است.

در این برنامه کلیپ‌های مستندی از زندگی روزمره و روزی حلال این پدران ساخته شده و نشان‌دهنده شغل‌های معمولی، اما کارهای ویژه است که توسط آن‌ها انجام می‌شود.

طی این مراسم حجت‌الاسلام متولی معاون فرهنگی حوزه علمیه امیرالمومنین علی (ع) در ارتباط با نقش پدر در تربیت فرزندان، تکریم خانواده، سبک زندگی ایرانی اسلامی سخنرانی کرده و شاعر روشندل زهرا شاکر سروده‌های خود را به اجرا می‌گذارد.

همزمان با اجرای برنامه نیز پاتوق هنری کار با سیاه قلم برگزار خواهد شد.

ویژه‌برنامه میلاد حضرت علی (ع) 31 اردیبهشت‌ماه ساعت 15 در  مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی واقع در 13 آبان برگزار می‌شود.

علاقمندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند به مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی واقع در شهرری، شهرک 13 آبان، خیابان شهید جمشیدی، اردیبهشت 3، جنب مسجد امام رضا(ع) مراجعه کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  55523949 تماس بگیرند.

انتهای پیام/2462/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول