اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت خبر داد

آغاز عملیات اجرایی بلوار 45 متری باشت

فرماندار باشت با اشاره به رکود 15 ساله در بازگشایی بلوار 45 متری باشت از آغاز عملیات اجرایی این بلوار خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی بلوار 45 متری باشت

سید ناصر رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار داشت: بلوار 45 متری باشت از 15 سال پیش در طرح جامع و تفصیلی شهر باشت قرار داشت و به دلیل معارضات زیاد تاکنون بازگشایی نشده بود.

وی تصریح کرد: طول این بلوار دو هزار و 800 متر است و تاکنون فقط 850 متر آن بازگشایی شده بود که امیدواریم با همت دستگاه‌ها و همکاری هرچه بیشتر اهالی سرعت بیشتری به خود بگیرد.

فرماندار باشت با تقدیر از همکاری مالکان عرصه‌ها و زمین‌هایی که در مسیر این بلوار قرار داشتند، اظهار داشت: مالکان همکاری بی‌شائبه‌ای در این زمینه داشته‌اند و همت آن‌ها در این زمینه شایسته تقدیر است.

رضایی با اشاره به اینکه تمرکز ترافیک در شهر باشت و نیز خودروهای عبوری از سایر شهرستان‌ها در خیابان اصلی این شهر باعث بروز مشکلات متعدد شده است، ادامه داد: تنها راه برون رفت از این مشکل احداث بلوار پنج متری در حاشیه شهر باشت است.

وی تصریح کرد: بازگشایی این بلوار هم‌اکنون توسط ماشین آلات اداره راه و شهرسازی و نیز شهرداری باشت در حال انجام است.

فرماندار باشت بازگشایی بلوار 45 متری را نقطه عطفی در مدیریت شهری باشت دانست و عنوان کرد: انجام این پروژه نقش مهمی در کاهش ضریب ترافیکی و توسعه و رشد شهری باشت ‌خواهد داشت.

رضایی تأکید کرد: تمام سعی و تلاش خود را به کار می‌بندیم که کسانی که عرصه یا اعیان آن‌ها در این بلوار قرار گرفته به حقوق قانونی خود برسند و حقی از آن‌ها ضایع نشود.

انتهای پیام/82008/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول