اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ارتش سوریه کنترل ۲ روستا در نزدیکی شهر القصیر را در دست گرفت

نیروهای ارتش سوریه موفق شدند کنترل دو روستا در نزدیکی شهر القصیر را در دست بگیرند. این درحالی است که شهر القصیر همچنان در محاصره ارتش سوریه قرار دارد.

ارتش سوریه کنترل ۲ روستا در نزدیکی شهر القصیر را در دست گرفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از استان حمص در مرکز سوریه، نیروهای ارتش سوریه صبح امروز دوشنبه کنترل دو روستای «الحیدریة» و «عش الورور» از توابع ریف القصیر در استان حمص را در دست گرفتند و پس از پاکسازی کامل آنها از افراد مسلح این دو روستا را منطقه امن اعلام خواهند کرد.

این درحالی است که افراد مسلح اقدام به شلیک 3 موشک به سمت سه روستای این منطقه کردند که کنترل آنها در دست افراد مسلح است. اما این حملات تلفات جانی به دنبال نداشت و تنها موجب وارد آمدن خسارات مادی شد.

از سوی دیگر خبرنگار فارس گزارش داد، بر اثر انفجار یک خودرو که افراد مسلح در آن درحال جاسازی مواد منفجره بودند، چندین تروریست کشته شدند. این انفجار در منطقه «باب هود» داخل شهر حمص روی داد.

از ریف ادلب جنوبی گزارش شده است که هدف قرار گرفتن یک مقر فرماندهی افراد مسلح وابسته به جبهه النصره در ریف جنوبی شهر ادلب کشته شدن شمار زیادی از عناصر جهادی تکفیری این جبهه را به دنبال داشت که بیشتر آنها دارای تابعیت‌های غیر سوری بودند.

همچنین نیروی هوایی ارتش سوریه نیز یک مرکز تجمع افراد مسلح در منطقه «جبل الاربعین»، از توابع ادلب را هدف قرار داد و شماری از تک تیراندازان مستقر در این مقر را به قتل رساند.

از سوی دیگر یگان‌های ارتش سوریه ضمن درگیری با عناصر جبهه النصره در شهر «اریحا» در استان ادلب شماری از آنها را به قتل رساندند که در میان آنها «أبو قتادة» تروریست تونسی تحت پیگرد و «خالد صفوان حباشو» شناسایی شدند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول