اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

المنار فلسطین گزارش داد

شکاف در دستگاه اطلاعاتی اسرائیل و نگرانی از پیامدهای مداخله در سوریه

منابع خبری از وجود شکاف در دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی درباره آینده سوریه و نگرانی از پیامدهای مداخله در این کشور خبر دادند.

شکاف در دستگاه اطلاعاتی اسرائیل و نگرانی از پیامدهای مداخله در سوریه

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته‌نامه فلسطینی‌«المنار» نوشت که دودستگی در داخل دستگاه اطلاعاتی اسرائیل درباره آینده اوضاع در سوریه وجود دارد.

گزارش‌های اسرائیلی فاش کرد ارزیابی‌های مربوط به سقوط قریب‌الوقوع دولت سوریه در گزارش‌های امنیتی اسرائیل کم‌رنگ‌تر شده و کسانی هستند که به ضرورت علنی نشدن حمایت از گروه‌های تروریستی حامی نابودی دولت سوریه توصیه می‌کنند.

بر اساس این گزارش‌ها، نگرانی‌هایی در داخل اسرائیل از این موضوع وجود دارد که منطقه مرزی در جولان به جبهه درگیری با اسرائیل تبدیل شود.

 

 بر پایه این گزارش‌ها جریانی که در داخل دستگاه اطلاعاتی توصیه می‌کرد طولانی شدن زمان بحران سوریه یعنی بقای نظام این کشور ثابت کرده است که ارزیابی درستی داشته است و همین جریان است که در توصیه‌های خود اشاره کرد که رهبران سوریه هرگز به تجاوز اخیر اسرائیل علیه دمشق پاسخ نخواهند داد زیرا این رهبران آگاه‌تر از آن هستند که به سمت خودکشی کشیده شوند اما همین جریان معتقد است که تکرار چنین تجاوزاتی ممکن است به واکنش سوریه منجر شده و دو طرف به سمت درگیری نظامی گسترده کشانده شوند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول