اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشدار مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مرکزی:

دریاچه و سدها محل مناسبی برای شنا نیست

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مرکزی گفت: تأسیسات آبی همچون دریاچه و سدها محل مناسبی برای شنا نیست و شهروندان و روستاییان باید از شنا کردن در این مکان‌ها خودداری کنند.

دریاچه و سدها محل مناسبی برای شنا نیست

نورالدین بازگیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: همه ساله با آغاز فصل گرما و به‌ویژه در روزهای پایانی هفته و روزهای تعطیل، شماری از شهروندان بدون توجه به علائم هشدار دهنده و اطلاعیه‌های مکرر در دریاچه و سدها و نیز بندهای انحرافی اقدام به شنا می‌کنند که این سهل‌انگاری و بی‌توجهی موجب بروز خسارت‌های جانی و مالی فراوان برای مردم می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه تأسیسات یاد شده محل مناسبی برای شنا نیست، تصریح کرد: شهروندانی که این اماکن را برای تفرج انتخاب می‌کنند باید برای حفظ سلامت خود و خانواده‌شان نسبت به علائم هشدار دهنده توجه جدی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مرکزی هشدار داد: در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای مسئولیت آن متوجه خود اشخاص است و این شرکت در این خصوص هیچگونه مسئولیتی ندارد.

انتهای پیام/87010/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول