اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بخش هوادریا صورت گرفت

اعزام گروه امداد و نجات ندسا به بشاگرد

نیروی دریایی سپاه پاسداران در راستای کمک‌رسانی به مناطق زمین‌لرزه در بشاگرد، به این منطقه گروه‌های امدادی اعزام کرد.

اعزام گروه امداد و نجات ندسا به بشاگرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی هوا دریا ندسا، با توجه به وقوع زلزله یک فروند بالگرد هوا دریا ندسا به مناطق زلزله زده استان هرمزگان از جمله بشاگرد اعزام شد.

در این ماموریت یک تیم امداد و نجات با حضور فرمانده منطقه یکم ندسا، استاندار هرمزگان و رئیس هلال احمر هرمزگان به مناطق زلزله‌زده رفتند و ضمن بازدید از مناطق آسیب دیده و دلجویی از زلزله‌زدگان مناطق آسیب دیده را شناسایی کرده و به روند ارائه خدمات و امدادرسانی نظارت کردند.

همچنین در پی وقوع این زمین‌لرزه فرمانده پایگاه امامت نیروی دریایی سپاه نیز به نمایندگی از نیروی دریای سپاه در صدر هیئتی، به منظور بررسی آخرین وضعیت زلزله زدگان، از مناطق زلزله زده بشاگرد دیدن کرد.  

 بنا به گزارش روابط عمومی پایگاه امامت ندسا، ناو سالار یکم پاسدار رکن الدینی که در صدر این هیئت در منطقه حضور یافت، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آسیب دیدگان قرار گرفت.

 همزمان با حضور وی در منطقه،‌ دو اکیپ، متشکل از پایوران پایگاه امامت ندسا با بهره‌گیری از تجهیزات خودرویی و امدادی برای کمک به آسیب دیدگان زلزله، عازم مناطق آسیب دیده منطقه بشاگرد شدند.

انتهای پیام/2310/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول