اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

معاون اردوغان اعلام کرد

بازداشت ۹ شهروند تُرک به اتهام دست داشتن در انفجارهای ریحانیه

معاون نخست‌وزیر ترکیه اعلام کرد که ۹ نفر به اتهام دست داشتن در انفجار روز گذشته ریحانیه بازداشت شدند که همه شهروند ترکیه هستند.

بازداشت ۹ شهروند تُرک به اتهام دست داشتن در انفجارهای ریحانیه

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری «روسیا الیوم»، «بشیر آتالای» معاون نخست وزیر ترکیه در نشستی خبری اعلام کرد که 9 شهروند تُرک به اتهام دست داشتن در انفجار روز گذشته منطقه ریحانیه بازداشت شده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه در تحقیقات برای این حادثه به نتایج قابل قبولی دست یافته‌اند گفت: ارگان‌های مسئول در حال حاضر به دنبال دو متهم دیگر در ارتباط با این پرونده هستند.

آتالای افزود: در این حادثه 46 نفر کشته شدند که 38 نفر شناسایی شدند که 35 نفر آنها شهروند ترکیه هستند و سه تن دیگر شهروند سوریه هستند.

از سوی دیگر «احمد داود اوغلو» وزیر خارجه ترکیه نیز گفته بود که افرادی که با حکومت سوریه در ارتباط هستند؛ پشت پرده این حادثه قرار دارند.

وی افزود: این حادثه ربطی به آوارگان سوری در ترکیه ندارد بلکه کاملا مربوط به حکومت سوریه است.

این در حالی است که عمران الزعبی وزیر اطلاع رسانی سوریه با رد این اتهامات گفته بود که ترکیه مناطق مرزی مشترک با این کشور را به پایگاهی برای تروریسم بین المللی تبدیل کرده است.

انتهای پیام/ص

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول