اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم:

سیستم رصد آنلاین میزان تولید و مصرف آب یاریگر مدیران در مواقع بحرانی است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم با اشاره به سیستم رصد آنلاین و لحظه‌ای میزان تولید و مصرف آب در شهر قم گفت: این اقدام در مواقع بحران می‌تواند مدیران را برای اتخاذ تصمیم مناسب یاری رساند.

سیستم رصد آنلاین میزان تولید و مصرف آب یاریگر مدیران در مواقع بحرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، سعید عین‌اللهی به همراه جمعی از مدیران کل استانداری قم به طور سرزده از واحد‌های مختلف ستاد مرکزی شرکت آب و فاضلاب استان قم بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه فعالیت‌های این شرکت قرار گرفت.

وی همچنین در جریان این بازدید با برخی از ارباب رجوعان آبفا به گفت‌وگو پرداخت و نظر آنها را در خصوص نحوه خدمت‌رسانی آبفا جویا شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم پس از این بازدید سرزده، فعالیت‌ها و نحوه خدمات‌رسانی شرکت آب و فاضلاب را مطلوب ارزیابی و از مدیرعامل، معاونین و کارکنان آبفا قدردانی کرد.

وی همچنین با تمجید از سیستم رصد آنلاین و لحظه‌ای میزان تولید و مصرف آب در شهر اظهار داشت: این اقدام بسیار خوبی است که در شرکت آب و فاضلاب استان قم انجام گرفته و در مواقع بحران می‌تواند مدیران را برای اتخاذ تصمیم مناسب یاری رساند.

عین‌اللهی پاسخگویی به شهروندان را از سوی آبفا مناسب دانست و گفت: سامانه تلفنی 122، سایت آبفا و دفاتر پیشخوان دولت سه درگاهی است که شرکت آب و فاضلاب توانسته از طریق آن به خوبی پاسخگوی نیازهای شهروندان باشد.

وی سامانه تله‌متری و تله‌کنترل تاسیسات آبفای قم را نیز در نوع خود کم نظیر دانست و گفت: شرکت آب و فاضلاب استان با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین گام‌های خوبی در خدمت به مردم برداشته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم تاکید کرد: باید با تلاش بیشتر برخی از مشکلاتی که در زیرساخت‌ها وجود دارد به ویژه اجرای شبکه فاضلاب برخی از مناطق، هر چه زودتر و سریعتر برطرف شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود انتخابات را مهم‌ترین اتفاق پیش روی کشور در ماه‌های آینده اعلام کرد و با اشاره به نام‌گذاری سال جدید به عنوان «حماسه سیاسی حماسه اقتصادی» از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: دستگاه‌های اجرایی باید با ارائه خدمات هر چه بهتر به مردم، زمینه نشاط و امیدواری را در جامعه به وجود آورند زیرا در سایه خدمت صادقانه مردم مسئولان را باور می‌کنند و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی رقم خواهد خورد.

عین‌اللهی از دستگاه‌های اداری و اجرایی استان خواست تا در برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا ستاد برگزاری انتخابات را یاری رسانند.

وی پاسخگویی به نامه‌های مردمی، استفاده از ظرفیت‌های صدا و سیمای استان در اطلاع‌رسانی از خدمات، توجه ویژه به بحث اقامه نماز در ادارات، بهره‌گیری از زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات و... را از جمله انتظارات استانداری از دستگاه‌های استان برشمرد و خاطرنشان کرد: بحمدالله شرکت آب و فاضلاب توانسته در این زمینه‌ها به موفقیت‌های خوبی دست یابد.

عبدالحمید توکلی‌بینا مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در این بازدید به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و خدمات شرکت آب و فاضلاب پرداخت و گفت: تمام تلاش مجموعه مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب ارائه خدمات مطمئن، سریع، آسان و مطمئن به مردم است که در این راستا توانسته‌ایم با یاری خداوند رضایتمندی نسبی مردم را به دست آوریم.

لازم به ذکر است در این بازدید مدیرکل امور اجتماعی، مدیرکل امور شهری و شوراها، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، مدیرکل منابع انسانی، مدیرکل دفتر ارزیابی و پاسخگویی به شکایات و تعدادی از کارشناسان استانداری، عین‌اللهی را همراهی کردند.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول