اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل خاورمیانه:

راه‌انداختن جنگ مذهبی شگرد سلطه‌طلبانه استکبار در کشورهای اسلامی است

کارشناس مسائل خاورمیانه با اشاره به توطئه‌ها و برنامه‌ریزی‌های مدون جبهه استکبار علیه مسلمانان گفت: راه‌انداختن جنگ مذهبی شگرد سلطه‌طلبانه استکبار در کشورهای اسلامی است.

راه‌انداختن جنگ مذهبی شگرد سلطه‌طلبانه استکبار در کشورهای اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیداحمد آقامیری ظهر امروز در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان در مسجد جامع سنندج، اظهار داشت: مردم متدین و ولایت‌مدار کردستان با فرهنگ و تاریخی دیرین همواره حافظ آیین، سنن و مبانی فرهنگی و اعتقادی ایران اسلامی بوده‌اند و در سفر تاریخی مقام معظم رهبری نیز این مهم را به منصه ظهور رساندند.

وی افزود: وجود اقوام و مذاهب مختلف در کشور به عنوان یک فرصت برای توسعه و رشد همه جانبه ایران اسلامی محسوب شده و مقام معظم رهبری نیز در سفر تاریخی‌شان به کردستان با بیاناتی گهربار در حوزه وحدت و انسجام بین اقوام و مذاهب اسلامی این مهم را به جهانیان اعلام کردند.

کارشناس مسائل خاورمیانه تصریح کرد: جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی همواره به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه در بین مذاهب اسلامی بوده و در این مسیر نیز با حمایت از گروه‌های تکفیری و تروریستی سعی بر خدشه‌دار کردن جایگاه مسلمانان در سطح جهانی دارند.

آقامیری خاطر نشان کرد: نمونه عینی دخالت‌ها و توطئه‌های جبهه استکبار را می‌توان هم‌اکنون در سوریه مشاهده کرد.

وی افزود: هم‌اکنون مردم سوریه و ارتش این کشور که بیش از 60درصد آن‌ها را مسلمانان اهل سنت تشکیل می‌دهند به این مهم پی‌برده‌اند که تنها راه مقابله با توطئه‌های رژیم صهیونیستی اتحاد آن‌هاست.

کارشناس مسائل خاورمیانه اظهار داشت: بدون شک دشمن‌شناسی و بصیرت‌افزایی از جمله سلاح‌های کارآمد برای مقابله با توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان بوده و باید همه مسلمانان از مذاهب مختلف اسلامی این مهم را مدنظر داشته باشند.

گفتنی است در مراسم گرامیداشت سالگرد سفر مقام معظم رهبری به کردستان که در چهارمین سالگرد سفر معظم‌له در مسجد جامع سنندج برگزار شد مدیران و کارکنان دستگاه‌های مختلف اجرایی حضور داشتند که متأسفانه با گذشت تنها پانزده دقیقه از این مراسم بسیاری از آقایان محفل را ترک کرده و این مراسم ویژه نیز همچون دیگر برنامه‌ها و محافل استانی با بی‌مهری آقایان مواجه شد.

انتهای پیام/79006/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول