اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان خبر داد

آغاز اجرای طرح نظارت بر انبار کالای گیلان

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از مرحله جدید طرح نظارت ویژه انبارها و مراکز نگهداری کالا در این استان خبر داد.

آغاز اجرای طرح نظارت بر انبار کالای گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رضا قشلاقی امروز در نشست تعزیرات حکومتی استان با اشاره به آغاز طرح جدید نظارتی از انبارهای کالای گیلان اظهار کرد: این طرح در راستای برخی کالاها و سوءاستفاده برخی افراد در نگهداری کالا به اجرا گذاشته شده است.

وی عدم عرضه کالا با قیمت قبلی به مصرف کنندگان را از دیگر اهداف اجرای طرح ویژه نظارت بر انبارها و مراکز نگهداری کالا در استان ذکر کرد.

این مسئول افزود: تیم بازرسی مشترکی از اداره‌های صنعت، معدن و تجارت، پلیس آگاهی، مجمع امور صنفی و تعزیرات حکومتی به منظور نظارت بر انبارهای استان تشکیل و از نیمه اردیبهشت جاری کار خود را آغاز کرده‌اند.

به گفته وی، در بازدیدهای انجام شده تاکنون 154 تن شکر و 3 هزار و 410 کارتن 12 عددی روغن مایع کشف و ضبط شده است.

قشلاقی خاطرنشان کرد: پرونده متخلفان در تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.

وی با اشاره به اقدام‌های تعزیرات حکومتی در جریمه نقدی یک شرکت وارد کننده کالا، اذعان کرد: این شرکت وارد کننده اقدام به واردات دو هزار و 274 بسته شامل 15 میلیون و 418 هزار و 742 کیلوگرم شمش آهن بدون رعایت تشریفات قانونی مانند ثبت سفارش بازرگانی و مجوز حمل کالا حمل کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان جعل و مخدوش کردن اسناد رسمی در واردات پرداخت عوارض گمرکی را از دیگر تخلفات شرکت مذکور عنوان کرد.

وی یادآور شد: شرکت وارد کننده مذکور به دلیل تخلفات به 160 میلیارد ریال معادل دو برابر ارزش کالای مکشوفه در حق دولت جریمه شد.

قشلاقی متذکر شد: پرونده تخلف این شرکت در بخش کالای قاچاق به دلیل قطعی بودن رأی در حال اجرا است و در زمینه رسیدگی به اتهام جعل اسناد گمرکی متهم به مراجع صالحه ارسال شد.

انتهای پیام/2300/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول