اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد رودهن خبر داد

اصلاح هرم علمی بزرگ‏ترین دانشگاه شرق استان تهران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: هرم علمی بزرگ‏ترین دانشگاه شرق استان تهران اصلاح می‏شود.

اصلاح هرم علمی بزرگ‏ترین دانشگاه شرق استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، علیرضا ایرانبخش درباره برنامه‏های آتی این دانشگاه به اصلاح هرم علمی، بهبود سبد آموزشی دانشگاه که در دستور کار است و پژوهش و فناوری که جهش بسیار خوبی داشته، اشاره کرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر، در این دانشگاه هشت دانشکده مصوب با حضور 403 نفر عضو هیئت علمی فعالیت دارند و این دانشگاه یکی از پرافتخارترین دانشگاه‌های کشور است و در سال گذشته به دانشگاه جامع ارتقا یافت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن اضافه کرد: تمام تلاش ما در این دانشگاه بر این است که بتوانیم به توسعه و تأمین دانش در جامعه ایران کمک کنیم و تعامل خوبی با صنعت و جامعه داشته باشیم.

ایرانبخش اضافه کرد: از جمله مسائلی که انتظار داریم انجام شود، فعال شدن شرکت‏های دانش‏بنیان بوده که از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی عنوان داشت: برای تحقق تولید علم، اگر نگاهی به کشورهای پیشرفته داشته باشیم، می‏بینیم به خوبی در این مسیر قدم برداشته‏اند و نتایج خوبی هم گرفته‏اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: باید مسیری را پیش بگیریم که از جمع نخبگان این دانشگاه در آینده بتوانیم برای مدیریت شرکت‏های بزرگ چندملیتی استفاده کنیم.

ایرانبخش در ادامه به چند نکته اساسی اشاره کرد و از فارغ‏التحصیلان دانشگاهی خواست پس از این مرحله تحصیلی که به پایان رسیده، به دنبال آغاز مرحله جدیدی باشند.

وی افزود: سال گذشته ظرفیت‏های جدید تحصیل در دوره‏های کارشناسی‏ارشد و دکترا در دانشگاه ایجاد شد و در بخشی از رشته‏ها تا دکترای تخصصی دانشجویان می‏توانند ادامه تحصیل دهند.

انتهای پیام/2568/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول