اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز

پوسترهای «آزاد» بر دیوارهای نگارخانه کوثر جا خوش کرد

طراح پوستر اصفهان گفت: از امروز نمایشگاهی از پوسترهای بهناز آزاد در نگارخانه کوثر برگزار شد.

پوسترهای «آزاد» بر دیوارهای نگارخانه کوثر جا خوش کرد

بهناز آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد نمایشگاهی که صبح امروز از ساعت 9 صبح کار خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: این نمایشگاه که شامل 26 تابلو در سایز 50 در 70 است، پوسترهایی را که در چند سال اخیر طراحی کرده به نمایش می‌گذارد.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه پوسترها با مضامین مذهبی، تبلیغاتی و موضوع‌های مختلف است، تصریح کرد: بیشتر پوسترهایی که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده از جمله طرح‌های صاحب رتبه در جشنواره‌ها و مسابقات گوناگون است.

این هنرمند ادامه داد: مسابقه پوسترهای کافی گرافی و تاپوگرافی غدیر خم ، طلوع مهر، نمایشگاه «بسم الله الرحمن الرحیم» از جمله مواردی است که این طرح‌ها در آن پذیرفته و صاحب مقام شده است.

وی با بیان اینکه به مدت سه سال است به صورت حرفه‌ای به کار طراحی پوستر پرداخته، اضافه کرد: نکته قابل توجه و مهم در پوستر پیامی است که از آن به دست می‌آید.

آزاد افزود: در طراحی‌های جدیدی که در پوسترها زده می‌شود، بیشتر زیبایی مورد توجه قرار گرفته و پیامی که باید از طریق پوستر منتقل شود کنار گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از دانشجویان رشته گرافیک از ارائه نمایشگاه پوستر ترس و واهمه دارند، تاکید کرد: با برگزاری این نمایشگاه سعی دارم تا از این ترس جلوگیری و علاقه‌ بیشتری را برای طراحی پوستر برای دانشجویان این رشته فراهم آورم.

انتهای پیام/63007/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول