اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بوناچیچ پس از پیروزی برابر صبا:

هدف ما گرفتن امتیاز از صبا بود / تیم ملی ایران شرایط سختی برای صعود به جام جهانی دارد

سرمربی کروات تیم فوتبال مس کرمان معتقد است که تیم ملی فوتبال ایران کار سختی برای صعود به جام جهانی 2014 برزیل دارد.

هدف ما گرفتن امتیاز از صبا بود / تیم ملی ایران شرایط سختی برای صعود به جام جهانی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و مس کرمان در هفته پایانی دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یکی از دیدارهای کم اهمیت و به نوعی تشریفاتی بود و به همین خاطر خبرنگاران در نشست خبری بعد از این بازی راجع به مسائل مختلفی از جمله وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی‌های باقی مانده از انتخابی جام جهانی 2014 در منطقه آسیا از سرمربی تیم مس کرمان سوال کردند.

لوکا بوناچیچ با بیان اینکه فوتبال ورزشی است که تا آخرین لحظه باید برای موفقیت در آن جنگید، تصریح کرد: به نظر من تیم ملی ایران هنوز هم می‌تواند شانس صعود به جام جهانی را داشته باشد اما واقعا شرایطش برای رسیدن به این مهم سخت است.

وی ادامه داد: با نگاهی به وضعیت جدول رده بندی گروهی که ایران در آن قرار دارد می‌بینیم که اختیار عمل دست ایران نیست و تیم ملی ایران باید منتظر عملکرد تیم‌های کره جنوبی و ازبکستان باشد، به همین خاطر باید در سه بازی پیش رو با تمام قدرت به میدان رفته و به کسب سه امتیاز فکر کند.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان افزود: ایران قابلیت راهیابی به جام جهانی 2014 برزیل را دارد و اگر این اتفاق مهم رخ بدهد نتایج خوبی به دنبال خواهد داشت و در نهایت تمام آنهایی که در این فوتبال زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند، سود می‌برند.

وی در ادامه به بازی تیمش در مقابل صبای قم اشاره کرد و بیان داشت: به هر دو تیم تبریک می‌گویم که خوب بازی کردند، ما با این نتیجه به رتبه ششم جدول رده بندی لیگ برتر رفتیم و خوشحالم از اینکه به هدف خود که گرفتن امتیاز از تیم صبا بود رسیدیم.

بوناچیچ در ارزیابی خود از وضعیت بازی ابراز داشت: ما در نیمه دوم بهتر از 45 دقیقه اول این دیدار ظاهر شدیم و از بازیکنان تیم مس کرمان تشکر می‌کنم که انگیزه کافی را برای پیروزی در این دیدار و دستیابی به سه امتیاز از خود به خوبی نشان دادند.

وی همچنین در خصوص آینده کاری خود با تیم فوتبال مس کرمان بیان داشت: درباره این موضع باید مسئولان باشگاه مس تصمیم بگیرند و به من پیشنهاد کنند اما اگر از خودم بپرسید می‌گویم که برای کار کردن در مس تمایل دارم چون اینجا فضای خوبی برای همکاری وجود دارد.

تیم فوتبال مس کرمان با کسب برتری یک بر صفر در دیدار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر صبای قم 53 امتیازی شد و در مکان ششم جدول رده بندی جای گرفت و صبا با 45 امتیاز در لیگ برتر نهم شد.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول