اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

1/ قالیباف در ارتباط مستقیم با هواداران مشهدی:

سیکل بسته مدیریت را باید اصلاح کرد / شعار زدگی جایگزین روحیه خدمت شده است

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه باید سیکل بسته مدیریت اصلاح شود، گفت: روحیه خدمت تبدیل به شعارزدگی شده است.

سیکل بسته مدیریت را باید اصلاح کرد / شعار زدگی جایگزین روحیه خدمت شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد محمدباقر قالیباف دقایقی پیش در نخستین ارتباط مستقیم خود با هوادارانش در سراسر کشور از طریق ویدئوکنفرانس و همچنین در ارتباط مستقیم با هواداران مشهدی در محل مسجدالنبی، اظهار کرد: امروز در چهارمین دهه انقلاب اسلامی به سر می‌بریم و همه می‌دانند که این دهه از نظر مسائل داخلی و خارجی حساس و سرنوشت‌ساز است.

وی افزود: بیش از سه دهه از دوران شیرین دفاع مقدس می‌گذرد و به نوعی می‌توان گفت نزدیک به سه دهه است که ملت ما تلاش می‌کند آرمان‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس را که در رأس آن دفاع از اسلام و احیای مجدد نظام اسلامی است، اجرایی کند.

قالیباف با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران متعلق به توده‌های جامعه به ویژه محرومین و مستضعفین است، خاطرنشان کرد: از دوران دفاع مقدس، قول و قرارهای زیادی داریم که باید آنها را عملی کنیم؛ قرار ما این بود که دست به دست هم دهیم و اسلام دل جامعه به ویژه جوانان را تسخیر کند.

وی ادامه داد: قرارمان این بود که ایران از آن توده‌های مردم باشد و صدای آحاد جامعه به ویژه محرومین و مستضعفین شنیده شود.

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: هر کسی در این مسیر نسبت به توان خود زحمت کشیده اما باید اعتراف کنیم به اهدافی که در این مسیر داشتیم تا اندازه‌ای دست نیافته‌ایم و این ناشی از کوتاهی کردن خودمان است.

قالیباف یادآور شد: بنده اعتقاد دارم که دوران دفاع مقدس قطعه‌ای از بهشت بوده و این مقطع زمانی باید کاملا جدا باشد؛ در دوران دفاع مقدس شاهد آن بودیم که تمامی آحاد جامعه از جامعه دانشگاهی تا کار و کارگری در صحنه نبرد حق علیه باطل حضور داشتند و صحت این موضوع را می‌توانید از جانبازان، رزمندگان و آزادگان و تمام یادگاران جنگ بپرسید.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات نقطه عطف تحقق حماسه سیاسی است، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس حماسه‌ای عظیم رخ داد و امروز نیز باید در عرصه انتخابات در بستر معنویت و عقلانیت حرکتی عظیم و حماسه را محقق کنیم.

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اذعان داشت: باید بدانیم که امروز از آرمان‌های دفاع مقدس فاصله گرفته‌ایم و در این فراز و نشیب با سیاست‌زدگی در امورات مدیریتی کشور از آن فرهنگ و باورهای دینی که بر اساس آن انقلاب کردیم، دور شده‌ایم.

قالیباف از بروز و ظهور تحجر و واپس‌زدگی در سال‌های اخیر در کشور یاد کرد و گفت: یکی از مسائلی که سبب بروز مشکلات در اداره کشور شده، سیکل بسته مدیریت و نبود چرخش در قدرت‌ها است.

وی افزود: همچنین این مسئله واضح و مبرهن است که روحیه خدمت، کار و تلاش به سمت شعارزدگی و شعارگرایی هدایت شده و این سبب می‌شود خدمت همراه با منت و به دور از کرامت باشد.

شهردار تهران تاکید کرد: باید همانند حماسه دفاع مقدس در عرصه انتخابات، حماسه بیافرینیم و به نوعی خود را نزدیک و نزدیک‌تر به خط انقلاب و ولایت کنیم.

انتهای پیام/70023/ح/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول