اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان شمالی خبر داد

مستقل شدن سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان شمالی

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان شمالی گفت: سازمان همیاری شهرداری‌های این استان در حال منفک و مستقل شدن از خراسان رضوی است.

مستقل شدن سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان شمالی

جواد زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: تاکنون 70 درصد از مراحل استقلال و انتقال منابع و پرونده‌ها به این سازمان در استان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه مستقل شدن سازمان همیاری شهرداری‌های استان از چند سال قبل به عنوان یک دغدغه و ضرورت در دستور کار قرار گرفته است، افزود: اکنون زمینه‌های آن فراهم شده و پیش‌بینی می‌شود امسال این مهم تحقق یابد.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان شمالی گفت: این سازمان نقش به سزایی در حمایت از شهرداری‌ها و اجرای طرح‌ها دارد.

به گزارش فارس، استاندار خراسان شمالی نیز پیش از این بر استقلال سازمان همیاری شهرداری‌های استان از خراسان رضوی تاکید کرده بود.

محمود احمدی بیغش گفته بود : وابستگی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان شمالی بعد از گذشت 9سال به خراسان رضوی قابل قبول نیست.

وی از معاونت عمرانی استانداری خواسته بود تا با ارائه راهکاری سریعتر سهام استان را از شرکت‌های وابسته به خراسان رضوی جدا کند.

خراسان شمالی در 19 مرداد 83 تاسیس شده است با این وجود فاقد برخی از دستگاه‌های مستقل از جمله شرکت برق منطقه‌ای، همیاری شهرداری‌ها، نمایندگی برخی دستگاه‌ها است.

این استان دارای 18 شهرداری بوده که 52 درصد از جمعیت خراسان شمالی در این شهرها سکونت دارند.

انتهای پیام/63002/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول