اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اندیشمند مصری عنوان کرد

مقابله با تکفیری‌ها با تکیه بر فقه

اندیشمند مصری با اشاره به اینکه در شرایط کنونی با موجی از تکفیر در دنیا رو‌به‌رو هستیم گفت: با تکیه بر فقه روز می‌توان با این روش فکر تکفیری مبارزه کرد.

مقابله با تکفیری‌ها با تکیه بر فقه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تاج الدین هلالی امروز در دیدار جمعی از اندیشمندان مصری با آیت‌الله نوری همدانی گفت: امروز باید دایره فقه را از عبادات و مسائل شخصی گسترده‌تر کرده و فقه را بر اساس نیازهای روز به دنیا ارائه کنیم.

وی ضرورت توجه به فقه عزت و مقاومت را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: کتابی با عنوان «آیا ولایت فقیه اندیشه اسلامی است یا شیعی» را نوشتم.

این اندیشمند مصری بیان کرد: اگر فقط به روابط بین‌الملل و ارتباطات جهانی اهتمام داشته باشیم می‌توانیم دایره وسیع‌تری از ملزومات روز را مورد توجه قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی با موجی از تکفیر در دنیا رو‌به‌رو هستیم اضافه کرد: با تکیه بر فقه روز می‌توان با این روش فکر تکفیری مبارزه کرد.

هلالی با اشاره به اینکه گروه‌های تکفیری میدان جنگ را در کشورهای لیبی و سوریه به مزارها و مقابر منتقل کرده‌اند بیان کرد: استعمار جدید به دنبال نابودی اسلام هستند و باید در برابر آن‌ها ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/2258/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول