اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

دشمن به دنبال تأثیرگذاری بر الگوسازی ایران در جهان است

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: دشمن می‏خواهد با کم‏رنگ کردن حضور مردم در انتخابات، الگو بودن ایران را در جهان تحت تاثیر قرار دهد.

دشمن به دنبال تأثیرگذاری بر الگوسازی ایران در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری پیش از ظهر امروز در نشست روشنگری که با موضوع انتخابات در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: حماسه یعنی یک حرکت فوق‏العاده که سرنوشت فرد یا اجتماع را در پایان کاری رقم خواهد زد.

وی با اشاره به مثال دانش‌آموزی که برای قبولی در امتحان درس می‏خواند، گفت: دانش‌آموز، امتحان برایش مهم است؛ اما کنکور مهم‌تر از آنهاست و برای آنکه در این آزمون قبول شود، همه اعضای خانواده به او در این موفقیت کمک می‌کنند تا از این مسیر سرنوشت‌ساز عبور کند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود افزود: حماسه یک حرکت فوق‏العاده و اساسی است که باید همه در صحنه حضور داشته و مانند حماسه‌های دیگر دشمن را مایوس و ناامید کنند.

مطهری خاطرنشان کرد: ایران امروز قدرتمند و باعزت است و این را می‌توان از مذاکرات قدرت‌های جهان با ایران در بحث انرژی هسته‌ای به خوبی درک کرد؛ در این مذاکرات، قدرت‌های جهانی یک طرف و ایران یک سوی دیگر میز است.

وی تاکید کرد: دشمن در تلاش است تا جمهوری اسلامی ایران در انتخابات موفقیت نداشته و مردم حضورشان کم‏رنگ باشد؛ چرا که آنان سربلندی و عزت ملت ایران را نمی‌خواهند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود افزود: دشمن نمی‌خواهد ما به عنوان الگو برای کشورهای منطقه و جهان درآییم و به همین علت فشارهای خود را بر کشور ما و کشورهای حامی ایران بیشتر کرده است تا بتوانند این‏گونه ملت را وادار به تسلیم کند.

مطهری اظهار داشت: باید قاطع و با نیت خالص در انتخابات شرکت کنیم؛ چرا که حضور منسجم مردم در این صحنه در نهایت سبب ناامیدی دشمن و خرسندی کشورهای مستضعف می‏شود و آنها در حرکت در مسیر خود با جدیت بیشتری تلاش می‏کنند.

وی خاطرنشان کرد: در گام بعدی، باید اصلح مورد نظر مقام معظم رهبری را انتخاب کنیم؛ چرا که باید فردی را برگزینیم که بتواند کشور بزرگ ایران را در مسیر حرکتی خود جلو ببرد و تابع ولایت و اسلام باشد.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود افزود: حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح می‏تواند کشور ما را روبه جلو پیش برده و دشمنان ما را مأیوس و ناامید چون گذشته سردرگم و مغموم سازد.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول