اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز مدیرت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم:

برخورد ال 90 با دو کامیون 7 کشته و مجروح بر جای گذاشت

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: در یک سانحه رانندگی متأسفانه یک نفر جان خود را از دست داد و شش نفر دیگر نیز زخمی شدند.

برخورد ال 90 با دو کامیون 7 کشته و مجروح بر جای گذاشت

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با تشریح مهم‌ترین حوادث روز گذشته بیان داشت: در ساعت 13 و 15 دقیقه برخورد یک دستگاه خودروی ال 90 با دو دستگاه خاور به این مرکز گزارش شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم افزود: در این حادثه که در محور جعفریه رخ داد متأسفانه یک نفر جان خود را از دست داد و شش نفر دیگر به شدت زخمی شدند.

وی اضافه کرد : مجروحین حادثه با حضور پرسنل مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم و اقدامات اولیه درمانی برای تکمیل مراحل درمانی توسط سه دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

فراهانی برخورد یک دستگاه خودروی سواری و موتورسیکلت در خیابان حافظ با دو مصدوم بد حال را یکی دیگر از حوادث شاخص این روز عنوان کرد و گفت: مصدومان توسط دو آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی اضافه کرد: سقوط از ارتفاع در بوستان غدیر با سه مجروح یکی دیگر از حوادث مهم روز گذشته بود که با حضور مأموران اورژانس خدمات درمانی لازم ارائه شد.

انتهای پیام/2258/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول