اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن خبر داد

گسترش شرکت‏های دانش‏بنیان در رودهن/ تولید علم در ایران 11 برابر متوسط جهانی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با بیان اینکه تولید علم در ایران 11 برابر متوسط جهانی است، از گسترش شرکت‏های دانش‏بنیان در رودهن خبر داد.

گسترش شرکت‏های دانش‏بنیان در رودهن/ تولید علم در ایران 11 برابر متوسط جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، علیرضا ایرانبخش در دیدار با شماری از معتمدان شهر رودهن بیان کرد: کرامت انسانی افراد ‌در بخش‏های مختلف باید حفظ شود و مجموعه حقوقی را که دانشجویان به گردن ما دارند، به عنوان یک معلم و کسی که مسیر ایثارگری را انتخاب کرده است، به خوبی ادا کنیم.

وی در بحث تولید علم گفت: می‏دانیم که تولید علم در ایران 11 برابر متوسط جهانی است و قرار بود در سال 1404 در بحث تولید علم رتبه یک منطقه را بین 25 کشور داشته باشیم که خوشبختانه به آن رسیده‏ایم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: نباید فراموش کنیم که در سند چشم‏انداز تولید علم، تولید فناوری و تولید ثروت باید به سمت گسترش شرکت‏های دانش‏بنیان برویم و مراکز رشد واحدهای فناوری را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تاسیس کنیم.

ایرانبخش افزود: باید تولید علم و فناوری را جدی بگیریم و به امر شناسایی، هدایت و حمایت از نخبگان دانشگاهی بپردازیم؛ چون اقتدار علمی کشور باعث اقتدار در جنبه‏های اقتصادی و نظامی و سایر مسائل نیز خواهد شد.

فریدون همتی، یکی از معتمدان شهر رودهن نیز به نمایندگی از اهالی رودهن گفت: مدیریت دکتر علیرضا ایرانبخش باعث پیشرفت شهر رودهن شد؛ امکانات و تجهیزات موجود در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن سبب پیشرفت این دانشگاه شده و گوی سبقت را از دانشگاه‏های شرق استان ربوده است.

همتی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی رودهن نمونه موفق دانشگاه‏های شرق استان تهران و حتی کل کشور است و مدیریت مطلوبی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن وجود دارد، موجب شد تا امکانات پژوهشی و رفاهی موجود در این دانشگاه از بسیاری از دانشگاه‏های دولتی و آزاد سبقت گیرد.

همتی گفت: محور توسعه هر شهر، مراکز آموزشی و فرهنگی آن شهر است و با دغدغه‏ای که در ایرانبخش می‏بینیم، آینده شهر رودهن روشن است.

انتهای پیام/2568/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول