اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری فارس از سفر باقری‌لنکرانی به لرستان

کاپشن احمدی‌نژاد بر تن باقری‌لنکرانی/ درخواست پدر شهیدان فطرس

سفر کاندیدای جبهه پایداری انقلاب اسلامی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری به لرستان با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

کاپشن احمدی‌نژاد بر تن باقری‌لنکرانی/ درخواست پدر شهیدان فطرس

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، کامران باقری‌لنکرانی، کاندیدای جبهه پایداری انقلاب اسلامی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در سفر به لرستان امروز از بخش شیمی درمانی بیمارستان عشایر خرم‌آباد بازدید و به عیادت بیماران رفت.

* باقری‌لنکرانی در این بازدید با کادر پزشکی این بخش گفت‌وگو کرد؛ در این دیدار بیماران از کمبود برخی داروها، نبود هود و فضای نامطلوب این بخش به شدت گله‌مند بودند.

وی در این خصوص گفت: ساخت بیمارستان جدید عشایر از مصوبات دور دوم سفرهای استانی است و قرار بوده تا سال 90 به بهره‌برداری برسد.

* این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به مقام شامخ شهدای لرستان ادای احترام کرد.

وی در بدو ورود به شهر خرم‌آباد راهی گلزار شهدای این شهر شده و بر مزار شهیدان لرستانی به ویژه شهیدان فطرس ادای احترام کرد.

*پدر شهیدان فطرس ضمن خیرمقدم و استقبال از باقری‌لنکرانی گفت: برای شما که از نیروهای ارزشی انقلاب هستید، آرزوی موفقیت دارم و ما از شما دو چیز می‌خواهیم، یکی اینکه تا آخر با ولایت همراه باشید و دیگر اینکه ادامه‌دهنده راه شهیدان باشید.

* باقری‌لنکرانی نیز خطاب به پدر شهیدان فطرس گفت: اصل این است که همه ما در خدمت انقلاب و ولایت باشیم و از ارزش‌های آن دفاع کنیم.

وی افزود: با حضور بر مزار شهدای لرستان یاد و خاطره نیم قرن فداکاری لرستانی‌ها برای انسان تداعی می‌شود.

*باقری لنکرانی امروز دو سخنرانی یکی در اجتماع عمومی مردم در سالن شهید آوینی و دیگری در دانشگاه لرستان در جمع دانشجویان داشت.

* پرسش عموم مردم خرم‌آباد از باقری‌لنکرانی بحث‌ گرانی، تورم، هدفمندی یارانه‌ها، تحریم‌ها، مذاکره با آمریکا و .... بود.

*در میان پرسش مردم از لنکرانی یک پرسش با این عنوان که جناب لنکرانی شما مانند احمدی‌نژاد کاپشن پوشیده‌اید، باید آن را فوراً عوض کنید، خوانده شد.

* حجت‌الاسلام نبویان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی باقری‌لنکرانی را در این سفر همراهی کرد.

* باقری‌لنکرانی در جمع دانشجویان طیف‌های مختلف دانشگاه لرستان حاضر شد و به مخالفان و موافقان دولت احمدی‌نژاد و اصولگرایی و اصلاح طلبی پاسخ داد.

*در ادامه کوشکی، سخنگوی جبهه پایداری در لرستان ضمن انتقاد از مسئولان لرستانی گفت: همیشه بچه مذهبی‌ها مظلوم واقع می‌شوند.

وی افزود: برای گرفتن سالنی برای سخنرانی باقری‌لنکرانی که یک نیروی ارزشی است، کلی اذیت شدیم، اما افراد دیگری که هیچ سابقه ارزشی ندارند، مکان‌های مذهبی را در اختیارشان قرار می‌دهند.

انتهای پیام/2304/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول