اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی:

فشارهای خارجی در انتخابات تشدید می‌شود/مردم پاسخ قاطع به دشمنان می‌دهند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه فشارها در این دوره از انتخابات تشدید خواهد شد گفت: اگر شاهد حضور حماسی و جدی مردم در صحنه نباشیم دشمن سوء استفاده خواهد کرد.

فشارهای خارجی در انتخابات تشدید می‌شود/مردم پاسخ قاطع به دشمنان می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی امروز در نشست ائمه جماعات استان قم که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مروی معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد در سخنانی با اشاره به هشدارهای اخیر رهبری نسبت به شرایط حساس کشور تصریح کرد: اینکه ایشان سال جاری را به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری کردند حاکی از اهتمام رهبری نسبت به دو مسئله مهمی است که ملت باید در آن حماسه خلق کنند.

وی با اشاره به اینکه استکبار تمام توان خود را به کار گرفته است تا ملت را از درون تهی کند اظهار کرد: دشمن با تمام توان و امکانات وارد صحنه شده است و این دوره از انتخابات ریاست جمهوری با دوره‌های گذشته متفاوت است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه فشارها در این دوره از انتخابات تشدید خواهد شد گفت: اگر شاهد حضور حماسی و جدی مردم در صحنه نباشیم دشمن از ضعف به وجود آمده استفاده کرده و توطئه‌های جدید‌تری را علیه ملت ایران به کار می‌بندد.

وی با اشاره به اینکه ما با تبعیت از فرامین امام راحل و رهبری امروز یکی از سربلندترین کشورهای دنیا هستیم خاطرنشان کرد: البته به برکت انقلاب و هدایت‌های رهبری همیشه مردم ما در صحنه حضوری به موقع داشته‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی به نقش ائمه جماعات در هدایت مردم اشاره کرد و یادآور شد:‌ ائمه جماعات همیشه در فراز و نشیب‌ها و شرایط حساس به وظیفه خود به خوبی عمل کرده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: کسانی که در عرصه انتخابات شوراها وارد می‌شوند وظیفه سنگینی بر دوش داشته و باید در عرصه توسعه و عمران نقاط مختلف کشور بکوشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه یادآور شد: به فضل الهی شاهد حضور جدی‌تری در صحنه بوده و مردم دشمنان را مأیوس و ناکام خواهند گذاشت.

انتهای پیام/2258/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول