اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس

کواکبیان: برنامه 6 ماهه برای بهبود روابط با آمریکا دارم

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در مجلس برنامه‌ای را ارائه دادم که روابط ما و آمریکا طی شش ماه بهبود یابد و اکنون نیز به آن پایبند هستم، البته خط قرمزهای نظام و رهبری باید رعایت شود.

کواکبیان: برنامه 6 ماهه برای بهبود روابط با آمریکا دارم

مصطفی کواکبیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه‌ اظهار داشت: من معتقد هستم که باید کاملا از حقوق هسته‌ای ایران که حق مسلم ما‌ست، دفاع کنیم و آمریکایی‌ها هم چند بار اعتراف کرده‌اند که مسائل هسته‌ای ما صلح‌آمیز و غیرنظامی است.

کواکبیان با تاکید بر اینکه ما به‌ دنبال بمب هسته‌ای نیستیم، ادامه داد: این مذاکرات اخیر صرفا وقت‌ تلف‌ کردن است و برای ما فایده‌ای ندارد و فکر می‌کنم عامل اصلی مشکلات هسته‌ای ما آمریکا‌ست.

به گفته کواکبیان، ما باید بحث‌های جدی‌تری با آمریکا داشته باشیم و با حفظ عزت و مصلحت ریشه خصومت‌ورزی آمریکا را از بین ببریم.

رئیس حزب مردم‌سالاری گفت: من در مجلس هم برنامه‌ای را ارائه دادم که روابط ما و آمریکا طی 6 ماه بهبود یابد و اکنون نیز به آن پایبند هستم، البته بر این نیز اعتقاد دارم که در این زمینه خط قرمزهای نظام و رهبری باید رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه باید عرصه‌ای فراهم شود که در شرایط مناسب از موضع بالا با آمریکا مذاکرات مستقیم دوجانبه داشته باشیم، ادامه داد: 30 درصد از تورم امروز به‌ دلیل تحریم‌هاست و 70 درصد تورم به سوءمدیریت ارتباط دارد و متاسفانه بحران ارزی کنترل نشده و 70 درصد از ارزش پول پایین آمده است.

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: رشد نقدینگی از سال 84 تاکنون 5/6 برابر شده و وضعیت تولید نامناسب است.

انتهای پیام/2700/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول