اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران خبر داد

ارتقای شاخص‏های فرهنگی در تهران / تغییری در رویکرد خصمانه دشمن ایجاد نشده است

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران از ارتقای شاخص‏های فرهنگی در استان تهران خبر داد و گفت: رویکرد دشمنان، ضربه زدن به اصل و ریشه انقلاب بوده و تغییری در برخوردهای آنها ایجاد نشده است.

ارتقای شاخص‏های فرهنگی در تهران / تغییری در رویکرد خصمانه دشمن ایجاد نشده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سردار علی نصیری صبح امروز در مراسم کلنگ‏زنی احداث نخستین سوله از سوله‏های پنج‏گانه صالحین در شهرستان فیروزکوه در روستای هرانده اظهار داشت: ارتقای شاخص‏های فرهنگی از جمله برنامه‏ریزی‏های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهت مقابله با توطئه‏های دشمنان است.

وی گفت: این امر به نوعی واکسینه کردن نظام اسلامی در تقابل با برنامه‏های پلید معاندان و دشمنان در جهت آسیب رساندن به اقشار و لایه‏های مختلف جامعه از جمله جوانان است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» تصریح کرد: رویکرد دشمن، آسیب زدن به اصل و ریشه انقلاب است و در این راستا، تحقق منویات رهبری تیر خلاصی بر برنامه‏ریزی‏های دشمنان تلقی می‏شود.

نصیری تاکید کرد: باید در حوزه اقتصاد با اهتمام در امر تولید و در عرصه سیاست، با حضور گسترده در انتخابات و پای صندوق‏های رأی پاسخی زیبایی به خواست رهبری داد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: باید با انتخاب رئیس‌جمهور کشور بر مبنای معیارها و شاخص‏های بیان شده توسط مقام معظم رهبری، توطئه‏های دشمنان را به خودشان بازگردانیم.

گزارش فارس حاکی است؛ پنج فضای ورزشی هر یک با زیربنای 400 متر مربع و 20 متر مربع فضای اداری از محل اعتبارات سازمان بسیج مستضعفین در روستاهای هرانده، آسور، کتالان و شهرآباد و شهر ارجمند با مشارکت مردم محلی و سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فیروزکوه احداث می‏شود که هزینه احداث فونداسیون با اهالی و برپایی سوله ورزشی با سپاه است.

روستای هرانده در 10 کیلومتری غرب فیروزکوه قرار دارد.

انتهای پیام/2568‌/ش‌20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول