اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهمئی خبر داد

آغاز عملیات بازسازی راه‌های تخریب شده ناشی از سیل در بهمئی

فرماندار بهمئی از آغاز عملیات بازسازی راه‌های تخریب شده ناشی از سیل در بهمئی خبر داد.

آغاز عملیات بازسازی راه‌های تخریب شده ناشی از سیل در بهمئی

سید محمدظاهر سیاوش صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: خوشبختانه شب گذشته بارندگی بی‌امان در بهمئی حوالی ساعت 23 پایان یافت.

فرماندار شهرستان بهمئی عنوان کرد: بارندگی بی‌سابقه‌ای در این فصل از سال در بهمئی رخ داد و نزدیک به 100 میلی‌متر در این چند ساعت باران بارید.

سیاوش با بیان این‌که همه مسئولان استانی از استاندار تا مدیران کل از ساعات اولیه بروز سیل با ما در تماس بودند، تصریح کرد: ماشین‌آلات راهداری و راهسازی از مرکز استان و همچنین چند دستگاه توسط شرکت نفت در حال اعزام به شهرستان برای باز کردن محورها می‌باشند.

فرماندار شهرستان بهمئی خسارات ناشی از سیل به کشاورزی این شهرستان را بسیار زیاد ذکر کرد و گفت: بیشتر محصولات جو و گندم خرمن شده کشاورزان توسط سیل و بارندگی از دست رفت و خسارت غیر قابل جبرانی به باغات این شهرستان وارد شد.

سیاوش با بیان این‌که در این سیل تلفات جانی نداشتیم، تصریح کرد: بسیاری از منازل مسکونی در این بارندگی خسارت دید که در نخستین فرصت کارشناسان کشاورزی و بنیاد مسکن به برآورد خسارات وارده خواهند پرداخت.

انتهای پیام/2571/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول