اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

انتقاد شدید رئیس جنبش اسلامی فلسطین از قرضاوی

رئیس جنبش اسلامی فلسطین با انتقاد از رئیس اتحادیه علمای مسلمان و امیر قطر طرح این رژیم در مورد مبادله اراضی فلسطینی را شدیدا رد کرد.

انتقاد شدید رئیس جنبش اسلامی فلسطین از قرضاوی

به گزارش فارس به نقل از عربی پرس، «شیخ رائد صلاح» رئیس جنبش اسلامی فلسطین، ضمن حمله شدید به شیخ یوسف القرضاوی و رفتارها و فتواهای وی به انتقاد از امیر قطر و طرح وی مبنی بر مبادله اراضی فلسطین به نفع رژیم صهیونیستی پرداخت.

وی در این مورد تاکید کرد: قرضاوی نماینده فلسطین نیست، وی حق ندارد در مورد ملت فلسطین فتوا دهد، وی در حالی فتوای تحریم سفر به قدس را داده که خودش با موافقت صهیونیست‌ها به غزه سفر می‌کند. او مانند کسی است که از دشمن کمک می‌خواهد تا برادرش را بزند.

صلاح در مورد امیر قطر نیز گفت: نه امیر قطر و نه هیچ کس دیگری در دنیا نمی تواند طرح مبادله اراضی را به ما تحمیل کند، آنها بروند و سرزمین‌های خود را مبادله کنند و در اراضی فلسطین دخالت نکنند، چرا که این اراضی وقف اسلامی است.

وی ادامه داد: از هر عرب زبان مسلمانی می‌خواهم که به زیارت مسجد الاقصی برود، خداوند در حالی حضرت محمد را در شب معراج به مسجد الاقصی برد که این مسجد در اشغال رومی‌ها بود، حال قرضاوی چگونه زیارت مسجدالاقصی را تحریم می‌کند و در مقابل تحت حمایت صهیونیست‌ها به غزه سفر می‌کند. من اگر در غزه بودم از دیدار با قرضاوی خودداری می‌کردم.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول