اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر ورزش و جوانان صورت گرفت

تجلیل از نخبگان صنعتی و ورزشی آمل

با حضور وزیر ورزش و جوانان از سه نخبه ورزشی و صنعتی شهرستان آمل تجلیل شد.

تجلیل از نخبگان صنعتی و ورزشی آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در جلسه شورای اداری شهرستان آمل که ظهر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان صورت گرفت، از قاسم رضایی قهرمان المپیک، بهمن سلیمانی مدیرعامل شرکت کاله مازندران و حبیب اردشیر مدیرعامل شرکت فذا تجلیل شد.

یدالله اکبرزاده فرماندار آمل در مراسم تجلیل این نخبگان با بیان اینکه قهرمانی کاله مازندران در رقابت‌های والیبال آسیایی، آمل را جهانی کرده است، اظهار داشت: این تیم به حق شایسته تقدیر است و امیدواریم در لیگ جهانی نیز بتواند قلب هواداران خود را شاد کند.

 

وی با اشاره به قهرمانی‌های قاسم رضایی کشتی‌گیر آملی و با اشاره به اینکه مازندران و شهرستان آمل در المپیک 2012 جایگاه ویژه‌ای داشتند، افزود: آمل سهم 25 درصد از مدال طلای ایران را در المپیک داشت.

اکبرزاده با اعلام اینکه با این تجلیل‌ها ثابت می‌کنیم ورزشکاران و قهرمانان ایران فراموش‌شدنی نیستند ابراز امیدواری کرد که این قهرمانی‌های برای ورزشکاران آملی ادامه‌دار باشد.

وی با بیان اینکه شرکت فذا در شهرستان آمل نیز از واحدهای نمونه کشوری معرفی شده است، تصریح کرد: این واحد صنعتی در کنار تولید به راه‌اندازی مرکز علمی کاربردی نیز اقدام کرده است که این امر نیز قابل تقدیر است.

امام جمعه آمل نیز در سخنانی با اشاره به اینکه خدمت کردن به این مردم افتخار است، گفت: شاید آن گونه که باید از عهده تعهدات خود برای این مردم برنیامده‌ایم.

حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی با بیان اینکه آمل در زمینه‌های ورزشی استعداد خوبی دارد، اظهار داشت: رشته‌های مانند تیراندازی و اسب‌دوانی از ورزش‌های توصیه شده اسلام است که متاسفانه امکانات آن به خوبی مهیا نیست.

 

به گزارش فارس، در پایان جلسه شورای اداری شهرستان آمل، وزیر ورزش به عنوان نماینده دولت در سفر چهارم استانی به مازندران در شهرستان آمل با تعدادی از متقاضیان دیدار مردمی داشت.

انتهای‌پیام/86011/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول