اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

تبیین فرهنگ اسلامی نیازمند جهان‌بینی الهی است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اهمیت گسترش فرهنگ اسلامی در جهان گفت: تبیین فرهنگ اسلامی نیازمند جهان‌بینی الهی است.

تبیین فرهنگ اسلامی نیازمند جهان‌بینی الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در گردهمایی مدیران و روسای ادارات تبلیغات اسلامی استان‌های منطقه یک کشور که در مجتمع نور سنندج برگزار شد، اظهار کرد: تحقق این مهم موجب تغییر سبک زندگی اسلام شده و زندگی انسان‌ها را به سوی سبک زندگی اسلامی سوق می‌دهد.

وی افزود: روحانیون و طلاب وظیفه دارند در تبیین و تحقق سبک زندگی اسلامی نقش خود را به خوبی ایفا کنند و مردم را به این سمت هدایت کنند.

وی با اشاره به اینکه اسلام حق است، افزود: خداوند راضی نیست بین مسلمانان تفرقه ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: سنی و شیعه باید در کنار هم با وحدت و انسجام بایستند تا ارزش‌های دینی و اسلامی در دنیا تبیین شود.

حسینی‌شاهرودی اضافه کرد: تحقق فهم دینی بین مسلمانان ضروری است و باید در این راستا تلاش شود.

وی یادآور شد: ما وظیفه داریم نسبت به انقلاب و منویات رهبری از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم و در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب و رهبر فعالیت کنیم.

نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه باید جبهه حق بر جبهه کفر همیشه پیروز شود، گفت: این امر نیازمند انسجام مسلمین بوده و با تمام توان در برابر دشمنان ایستاد.

انتهای پیام/79007/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول