اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان:

گروهک‌های تروریستی صفوف امت اسلامی را نشانه گرفته‌اند

نماینده ولی‌فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان به دنبال فاجعه دردناک اهانت به مزار مطهر صحابه پیامبر اسلام(ص) در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند: امروز گروهک‌های تروریستی و تکفیری، صفوف واحد امت اسلامی را نشانه گرفته‌اند.

گروهک‌های تروریستی صفوف امت اسلامی را نشانه گرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در این بیانیه آمده است: وقوع چنین اتفاقات دردناک و اهانت به مزار مطهر صحابه بزرگوار پیامبر اسلام (ص) «حجربن عدی» توسط عناصر وابسته به استکبار جهانی و اسرائیل جنایتکار موجب تأسف همه پیروان راستین آیین مبین اسلام شد.

این بیانیه می‌افزاید: تخریب، اهانت و نبش قبر آن بزرگوار اگر چه توسط کوردلان از خدا بی‌خبر صورت گرفته لیکن نحوه تخریب و اهانت به ساحت آن بزرگوار نشان از دست‌های پشت پرده‌ای می‌دهد که اتاق فکر آن در اسرائیل و آمریکا قرار دارد.

در ادامه بیانیه آمده است: آمریکای جنایتکار و صهیونیست اشغالگر بدانند که با توهین به ساحت مقدسات مسلمانان، میزان نفرت همه انسان‌های بیدار جهان را از سیاست‌های دروغین و اعمال زشت ستیز، مدعیان آزادی و دفاع از حقوق بشر بیشتر ساخته است.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی و حاتم ناروئی در ادامه ضمن محکوم کردن این حرکت مذبوحانه از آحاد امت مسلمان و همیشه در صحنه سیستان و بلوچستان می‌خواهند با عزت و اقتدار بیش از پیش با طنین وحدت اسلامی و با صفوف متحد و بهم پیوسته رعب و وحشت را در دل دشمنان اسلام پدیدار سازند.

انتهای پیام/75002/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول