اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهدی کوچک‌زاده:

برخی می‌خواهند رژیم صهیونیستی را تطهیر کنند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: از رژیم صهیونیستی نامشروع‌تر در دنیا وجود ندارد که متاسفانه امروز این را هم می‌خواهند تطهیر کنند.

برخی می‌خواهند رژیم صهیونیستی را تطهیر کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مهدی کوچک زاده در نشست دانشجویی با موضوع «انتخابات ریاست جمهوری» در جمع اساتید و دانشجویان پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث گفت: ارزشمندترین چیزی که در دنیا به یادگار مانده است قرآن و حدیث است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در ارتباط با سخنان برخی آقایان در ارتباط با مواضع جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: بعضی آقایان مصاحبه کرده و گفته‌اند که ایران نباید با تمام دنیا بجنگد، در حالی که ایران از اول هم سر جنگ با هیچ کشوری نداشت و در هیچ زمانی شروع کننده جنگ نبوده و فقط از خاک کشورمان دفاع کرده‌ایم.

کوچک‌زاده با تاکید بر این‌که «آقای نامزد چرا حرف شبهه‌ناک میزنی؟» عنوان کرد ما کی با دنیا جنگ داشته‌ایم؟ برخی ادعا کرده‌اند که من، دو ساله اقتصاد را خوب می‌کنم، این فقط یک ادعای خوب است شما هرکاری بکنید دشمن دست از سر ایران بر نمی‌دارد.

وی در ادامه با بیان این‌که یکی از تلاش‌هایی که امروز می‌شود تطهیر کسانی است که بزرگترین خیانت عالم را در طول تاریخ به این کشور کرده‌اند، تاکید کرد: افرادی می‌خواستند نظامی را که 300 هزار شهید برایش جان داده و بنده یقین دارم که امام زمان (عج) دارد اداره‌اش می‌کند و حامی رهبری است می‌خواستند نظام را براندازی کنند.

نماینده دوره‌های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی بیان داشت: لزوماً اگر کسی در راه دین ایستاد به معنای ذلت و بدبختی نیست اما کدام یک از این کاندیداها این حرف‌ها را می‌زنند؟

خبرنگار خوب داریم اما هرزه نگار هم داریم

کوچک‌زاده با انتقاد از عملکرد برخی رسانه‌ها عنوان کرد: یکی از مصیبت‌های کشور ما علی‌رغم وجود خوبان در عرصه رسانه که خیلی هم کم هستند، هر کسی می‌رسد در عرض سه ثانیه یک خبرگزاری، سایت و یا وبلاگ درست می‌کند.

وی ادامه داد: خبرنگار خوب هم داریم اما هرزه نگار هم داریم. همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند «فضای مطبوعاتی که در حال حاضر در کشور وجود دارد می‌بینیم آزادی بیان نیست این شارلاتانیزم مطبوعاتی است.»

دانشگاه‌ها در یک دوره به ورزشگاه تبدیل شده بود

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با انتقاد از اقداماتی که طی دوره‌ای در فضاهای آموزشی صورت گرفت، عنوان کرد: در یک دوره نحس دانشگاه‌ها را کاری کردند که به ورزشگاه تبدیل شود. یک عده مخالف این طرف می‌نشستند و یک عده موافق این سمت کف و سوت می‌زدند.

کوچک‌زاده در ادامه خاطرنشان کرد: کسی را که رسانه‌ها مظهر ظلم کنند مردم علیه او جبهه می‌گیرند و شعار می‌دهند.

مهدی کوچک‌زاده در پایان در ارتباط با رژیم صهیونیستی تصریح کرد: از رژیم صهیونیستی نامشروع‌تر در دنیا وجود ندارد که متاسفانه امروز این را هم می‌خواهند تطهیر کنند.

انتهای پیام/2462/ط40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول