اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

هیئتی از حزب حاکم سودانی ماه ژوئن به واشنگتن می‌رود

هیئتی از حزب حاکم سودان ماه ژوئن آینده به آمریکا می‌رود تا با مقامات این کشور درباره سیاست‌های دوگانه واشنگتن در قبال خارطوم مذاکره کند.

هیئتی از حزب حاکم سودانی ماه ژوئن به واشنگتن می‌رود

به گزارش فارس، روزنامه السودانی چاپ امروز سه شنبه در خارطوم به نقل از منابع آگاه نوشت:سفر هئیتی ازحزب کنگره ملی حاکم  به ریاست نافع علی نافع، معاون رئیس جمهور سودان به واشنگتن در ماه ژوئن خواهد بود.

یاسر یوسف، سخنگوی حزب کنگره ملی حاکم درباره تعویق سفر این هیئت از ماه جاری به ژوئن گفت: اقدامات لازم مربوط به برگزاری این گونه دیدارها به قدری زمان نیاز دارد.

حزب حاکم بر سودان تاکید کرده است که در دیدار با مقامات آمریکا درباره سیاست های خارجی کنونی این کشور که دارای دوگانگی و اشتباهات بسیاری است گفت‌وگو می‌کند.

دولت آمریکا از سال 1997 تاکنون بر ضد سودان تحریم های همه جانبه ای را اعمال کرده و این کشور را در فهرست کشورهای حامی تروریسم قرار داده است.

عمر البشیر اخیرا نیز طی نطقی اعلام کرد: تحریم های آمریکا علیه سودان از جمله در بخش خطوط ریلی غیر اخلاقی است و جنایت در حق ملت سودان است.

عمر البشیر افزود: تحریم های آمریکا علیه سودان موجب توقف فعالیت قطارهای ساخت آمریکا در سودان شده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول