اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

درخواست کری از پوتین برای سخت‌تر کردن موضع روسیه در قبال سوریه

وزیر خارجه آمریکا که امروز برای گفت‌وگو با مقامات روسیه درباره سوریه وارد «مسکو» شده است، از رئیس‌جمهور روسیه درخواست کرد تا موضع سخت‌تر و خشن‌تری در قبال سوریه اتخاذ کند.

درخواست کری از پوتین برای سخت‌تر کردن موضع روسیه در قبال سوریه

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، «جان کری» وزیر خارجه آمریکا در دیدار با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه در مسکو از این کشور خواست تا موضع محکم‌تر و سخت‌تری در قبال سوریه اتخاذ کند.

وزیر خارجه آمریکا که امروز با هدف گفت‌وگو با مقامات روسیه درباره سوریه، وارد «مسکو» پایتخت روسیه شد، از پوتین خواست که موضع محکم‌تری در قبال سوریه اتخاذ کند.

در شرایطی که رژیم صهیونیستی در چند روز گذشته به سوریه حمله کرده است، کری امیدوار است بتواند افکار مسکو درباره سوریه را تغییر دهد و این ایده را به روسیه القا کند که دولت «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه در حال استفاده از سلاح‌های شیمیایی است.

روسیه و چین برخلاف مواضع خصمانه غرب، قطعنامه‌های سازمان ملل علیه دولت اسد را بلوکه کردند و به همین دلیل آمریکا در تلاش است تا روسیه را با خود علیه سوریه هم راستا کند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول