اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ستاد پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم خبر داد

تغییر فرهنگ شهروندی دلیل کاهش تخلفات

مدیر ستاد پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم تغییر فرهنگ شهروندی را گامی بلند در راستای کاهش تخلفات عنوان کرد.

تغییر فرهنگ شهروندی دلیل کاهش تخلفات

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا عسگری با اشاره به تشکیل مدیریت پیشگیری از تخلفات شهری از سال گذشته اظهار کرد: پیش از این مدیریت در قالب ستاد رفع تخلفات شهری فعالیت داشت و بر اساس اولویت پیشگیری، کمیته سیاست‌‌گذاری پیشگیری و فرهنگ شهروندی ایجاد شد.

وی خاطرنشان کرد: آموزش در خصوص پیشگیری از تخلفات شهری برای گروه‌های سنی الف و ب در دستور کار قرار گرفته و از اواخر اردیبهشت سال جاری مسابقات نقاشی پیرامون این موضوع در بوستان‌های شهر برگزار می‌شود.

مدیر ستاد پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با اشاره به آموزش شهروندی در حوزه پیشگیری از تخلفات شهری گفت: بنرها و تراکت‌های مختلف در خصوص پیشگیری از تخلفات شهری و مبارزه با تکدی‌گری نصب شده است.

وی از جمع‌آوری متکدیان با همکاری نیروی انتظامی و سازمان بهزیستی به صورت مستمر و شبانه‌روزی خبر داد و افزود: بر اساس این طرح افراد متکدی جمع‌آوری و به مراجع ذی صلاح معرفی می‌شوند.

عسگری یادآور شد: بیش از 150 نفر متکدی از 28 اسفند تا 15 فروردین جمع‌آوری شده و به نیروی انتظامی و بهزیستی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/2258/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول