اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سمنان خبر داد

دستگیری 21 تبعه غیرمجاز در سمنان

فرمانده سپاه شهرستان سمنان گفت: با پیگیری‏های مجدانه ضابطان بسیجی سپاه سمنان، 21 نفر از اتباع غیرمجاز در این شهرستان دستگیر شدند.

دستگیری 21 تبعه غیرمجاز در سمنان

علی‏نقی همتی امروز در حاشیه مراسمی که به همت بسیج برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان افزود: در یک عملیات مشترک با عوامل ناجا، 21 نفر در سه مرکز اختفا و اسکان اتباع غیرمجاز در سمنان شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده سپاه شهرستان سمنان افزود: این افراد برای طی مراحل قانونی و سیر پرونده‏های تشکیل شده به مراجع ذی‏ربط انتقال یافتند.

به گزارش فارس، مسئول بسیج نجف اشرف رویان ظهر امروز در دیدارهایی که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و تکریم مادر شهیدان روستای دیزج برگزار شد، گفت: دستاورد شهیدان ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری است و امروز باید از این دستاورد حفاظت و حراست شود.

حسن طالع‌زاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: هر چند که وظیفه ما این است که با خانواده شهدا دیدار کنیم؛ اما این ما هستیم که نیاز به این سرکشی‌ها و تجدید روحیه و قوا داریم.

وی افزود: ما می‌آییم تا از معنویت و صفای حاکم در منازل شهدا و ایثارگران بهره ببریم و بدانیم که شهدا بهترین هستی‌شان که جانشان بود را در کف اخلاص نهاده و تقدیم خداوند کردند.

مسئول بسیج نجف اشرف رویان تصریح کرد: امروز ما وظیفه داریم از دستاوردهایی که با خون این عزیزان حاصل شده است، به خوبی حفاظت و حراست کنیم.

طالع‌زاری با اشاره به این دستاوردها گفت: یکی از این دستاوردها ولایت‌پذیری است که امام بزرگوار فرمودند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد» و شهدا به حق این پشتیبانی را انجام دادند.

وی تاکید کرد: امیدواریم که ما در این وظیفه خود با گوش دادن به فرامین رهبری و آویزه گوش کردن سخنان ایشان و عمل بدان موفق باشیم.

در این دیدارها، خانواده‏های شهدا با تاکید بر ادامه دادن راه شهدا اظهار داشتند: اگر شهدا بودند اکنون از ما می‌خواستند ولایت و اسلام را تنها نگذاشته و از آنها تبعیت و اطاعت کنیم.

در این دیدارها که از خانواده‌های شهیدان علی علی‏محمدی، علی‌اکبر خدابخشی، محمد نوروزی، حسن فرومدی، حسن عابدینی، علی‌اصغر حیدری و علی‌اصغر لطفی انجام شد، لوح تقدیر و هدایایی به این خانواده‌ها اهدا شد و از مقام والای مادران این شهدا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2249/ز30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول