اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی سازمان صنعت استان البرز خبر داد

صدور 380 پروانه بهره‌برداری صنعتی در البرز

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فناوری سازمان صنعت استان البرز بیان اینکه طی سال گذشته 380 پروانه بهره‌برداری صنعتی در البرز صادر شده است افزود: از این تعداد 54 مورد پروانه بهره‌برداری صنعتی با اشتغالزایی حدود یک‌هزار و 300 نفر بود.

صدور 380 پروانه بهره‌برداری صنعتی در البرز

افشار فتح‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در این راستا و با تمهیدات اندیشیده شده تأسیس و راه‌اندازی شهرک‌های تخصصی مانند شهرک‌های دارویی و انرژی‌های تجدیدپذیر از برنامه‌های در دست اجراست.

وی ادامه داد: با ایجاد و تأسیس این شهرک‌ها می‌توانیم به سمت توسعه اشتغال گام برداریم و از ظرفیت‌های جوان استان استفاده کنیم.

این مسئول با بیان اینکه طی سال گذشته 380 پروانه بهره‌برداری صنعتی در البرز صادر شده است افزود: از این تعداد 54 مورد پروانه بهره‌برداری صنعتی با اشتغالزایی حدود یک‌هزار و 300 نفر بود.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته برای 326 مورد نیز جواز تأسیس و طرح توسعه با سرمایه‌گذاری حدود 12 میلیارد و 520 میلیون ریال صادر شد.

به گفته فتح‌اللهی با فراهم شدن این مهم امکان اشتغال 11 هزار و 700 نفر فراهم شده است.

این مسئول گفت: اکنون یک‌هزار و 450 طرح صنعتی با ظرفیت ایجاد اشتغال 65 هزار و 875 نفر نیز تایید شده است.

وی تعریف طرح‌های مهم با شاخص‌های تکنولوژی بالا و سرمایه‌گذاری و اشتغال قابل توجه را از برنامه‌های در دست پیگیری این سازمان در استان البرز عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین صادرات‌محور بودن تولیدات نیز از دیگر برنامه‌های توسعه صنعتی استان به شمار می‌آیند که در این سازمان در حال پیگیری هستند.

انتهای پیام/2302/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول