اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مفتی فلسطین خواستار حمایت از مسجدالاقصی در برابر صهیونیست‌ها شد

مفتی قدس و سرزمین فلسطین شهروندان فلسطینی را به قیام برای بازسازی مسجدالاقصی و دفاع از آن بویژه در سایه تهدیدات اخیر شهرک‌نشینان و مسئولان صهیونیستی فراخواند.

مفتی فلسطین خواستار حمایت از مسجدالاقصی در برابر صهیونیست‌ها شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از هفته‌نامه فلسطینی«المنار»، شیخ «محمد حسین» شهروندان فلسطینی را به قیام برای دفاع از مسجدالاقصی در سایه تهدیدات اخیر صهیونیست‌های افراطی و مسئولان رژیم صهیونیستی برای یورش به مسجدالاقصی و تحمیل حاکمیت اسرائیل بر آن به منظور بنای معبد مورد ادعای خود، فراخواند.

شیخ حسین در اظهاراتی مطبوعاتی هشدار داد که اخیرا اقدامات صهیونیست‌های افراطی با حمایت‌های سیاسی و حمایت‌های مسئولان رژیم اشغالگر به شکل محسوسی افزایش یافته است که این امر خطری برای مسجدالاقصی است.

وی افزود که مسئولان رژیم صهیونیستی از اختلافات داخلی و چنددستگی بین فلسطینیان و سرگرم شدن کشورهای عربی و اسلامی به اوضاع داخلی خود و سکوت جهانی برای اجرای طرح‌های خود سوء استفاده می‌کنند.

مفتی فلسطین همچنین هشدار داد که مسئولان رژیم صهیونیستی قصد دارند بر مسجدالاقصی سیطره پیدا کرده و آن را تقسیم کنند.

وی شهروندان فلسطینی و نگهبانان مسجدالاقصی را به دفاع از این مسجد مقدس و همچنین امت‌ عربی و اسلامی را به اقدام موثر برای نجات مسجدالاقصی دعوت کرد.

از سوی دیگر شیخ حسین تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه مسجد محمد فاتح در قدس را محکوم و تصریح کرد که تهدید برای تخریب بخشی از این مسجد، امتداد تجاوزات شهرک‌نشینان علیه سرزمین فلسطین و مقدسات آن است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول