اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جوانان و دانشجویان اهل سنت سیستان و بلوچستان

خط قرمز ما مقدسات اسلامی و قبور بزرگان اسلام است

جوانان و دانشجویان اهل سنت سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای اعلام کردند: خط قرمز ما مسلمین، مقدسات اسلامی و قبور بزرگان اسلام است لذا کسانی که پا را از این فراتر بگذارند درسی به آنها خواهیم داد که در تاریخ ماندگار شود.

خط قرمز ما مقدسات اسلامی و قبور بزرگان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در بیانیه جوانان و دانشجویان اهل سنت سیستان و بلوچستان پیرامون هتک حرمت وهابیون سوریه به قبور بزرگان اسلام آمده است: استعمارگران برای تسلط بر منابع کشورهای اسلامی از روش‌های مختلفی همچون تحریف دین اسلام، تفرقه‌افکنی میان مسلمانان و به وجود آوردن فرقه‌های ساختگی استفاده می‌کنند از همین رو فرقه ضاله وهابیت که زائیده فکر آنها بوده و هیچ حرمتی برای مسلمانی قائل نیست بهترین و مؤثرترین ابزار برای به بار نشستن افکار پلید آنهاست. این گروه بر اساس تفکرات منحرف و ضددین خود قبور بزرگان دین را مصداق شرک نامیده و حتی جهالت را به حد اعلی رسانده و مکه مکرمه و مدینه منوره را دارالکفر نامیده‌اند و حتی تخریب مدینه‌النبی را بر پیروان خود واجب شمرده‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: پس از شنیدن خبر ناراحت‌کننده هتک حرمت به حرم جناب «حجربن‌عدی» (رض) یکی از صحابه پیغمبر (ص) توسط گروه‌های تروریستی در سوریه بر خود لازم دانستیم به وهابیون هشدار دهیم که خط قرمز ما مقدسات اسلامی و قبور بزرگان اسلام است و اجیر شدگان آمریکا و رژیم صهیونیستی بدانند که اگر پا را از این فراتر بگذارند ما سربازان امام خمینی(ره) درسی به آنها خواهیم داد که در تاریخ ماندگار شود.

در این بیانیه تصریح شده است: وهابیت چگونه دست به چنین اقدامات شنیعی می‌زند در حالی که اجماع مذاهب اربعه اهل سنت بر حفظ حرمت قبور است. بسیاری از علمای اهل سنت سفر زیارت اموات مخصوصاً صالحین را مستحب و زیارت قبر پیغمبر اسلام (ص) را از بزرگ‌ترین تقرب‌ها می‌دانند. آیا این مزدوران استکبار احادیث محکم پیامبر اسلام (ص) را که فرموده «هر کسی به زیارت قبر من بیاید شفاعت من بر او واجب می‌شود یا اینکه به زیارت قبور بروید تا به فکر فردای قیامت بیافتید»، نشنیده‌اند؟

این بیانیه ادامه می‌دهد: حملات وحشیانه تروریست‌های سوریه نشان داد که آنها نه تنها بویی از اسلام نبرده‌اند بلکه از دایره انسانیت نیز خارج شده‌اند. آنها با استفاده از سلاح‌های غربی و دلارهای نفتی خون مردم بی‌گناه را در شیشه کرده‌اند.

در این بیانیه آمده است: مزدوران آل‌سعود و رژیم صهیونیستی بدانند که بی‌احترامی به قبور حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) مسئله‌ای مربوط به جهان اسلام است و به جوش آمدن خون همه مسلمانان را در پی دارد و یقین داشته باشند که اگر کوچک‌ترین تعرضی صورت گیرد، دانشجویان بسیجی اهل سنت سیستان و بلوچستان جواب دندان‌شکنی به آنها خواهند داد.

انتهای پیام/75002/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول