اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرعت زیاد حادثه‌ای مرگبار به بار آورد

برخورد پژو با تیر برق در محمودآباد / 2 زن جان باختند

بر اثر برخورد شدید خودرو پژو 206 با تیر برق به علت سرعت زیاد در محمودآباد، دو نفر جان خود را از دست دادند و سه نفر دیگر راهی بیمارستان شدند.

برخورد پژو با تیر برق در محمودآباد / 2 زن جان باختند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس از ساری، دوشنبه شب یک دستگاه خودرو پژو 206 که در مسیر جاده محمودآباد به آمل با سرعت زیاد در حرکت بود به دلیل بی‌احتیاطی و عدم کنترل مناسب از سوی راننده با تیر برق کنار جاده برخورد کرد.

فرزاد بزرگی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس زمان وقوع حادثه را ساعت 22 دوشنبه شب عنوان کرد و اظهار داشت: حادثه در حوالی راه روستایی جونی کلای محمودآباد رخ داد که راننده خودرو پژو 206 که به گفته شاهدان حادثه سرعتی بسیار بالا داشت، نتوانست کنترل خودرو را در اختیار بگیرد و با شدت زیاد با تیر برق 35 متری کنار جاده برخورد کرد.

وی با اعلام حضور آمبولانس اورژانس 115 محمودآباد در محل وقوع حادثه گفت: دو سرنشین عقب خودرو که زن بودند به دلیل له شدن گردن در صحنه حادثه جان باختند.

بزرگی افزود: سه سرنشین دیگر این خودرو از جمله راننده خاطی که مصدومیت‌های جدی نیز داشتند با اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان شهدای محمودآباد منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران با اشاره به وقوع حوادث تلخ رانندگی در کشور خاطرنشان کرد: برخی از رانندگان با بی‌احتیاطی و عدم توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی حوادث تلخ و ناگواری را به بار می‌آورند که خانواده‌های زیادی از این بی‌توجهی داغدار می‌شوند.

بزرگی یادآور شد: شعار دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن را باید سرلوحه رانندگی خود قرار دهیم تا از وقوع حوادث تلخ جلوگیری شود.

به گزارش فارس، دو فوتی حادثه نیز به بیمارستان شهدا منتقل تا پس از طی مراحل قانونی به خانواده حادثه‌دیدگان تحویل شود.

انتهای پیام/86013/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول