اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

در محکومیت تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه

نوری المالکی: تجاوز صهیونیستی به سوریه نقض قوانین بین‌المللی و محکوم است

«نوری المالکی»، نخست وزیر عراق با اشاره به اینکه تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه نقض آشکار قوانین بین ‌المللی است، تاکید کرد که چنین اقدامی محکوم است.

نوری المالکی: تجاوز صهیونیستی به سوریه نقض قوانین بین‌المللی و محکوم است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد، «نوری المالکی»، نخست وزیر عراق تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه را نقض آشکار قوانین بین المللی و تجاوزی عیان به یکی از اعضای سازمان ملل متحد دانست و تاکید کرد که بازتاب‌ چنین تجاوزی خطرناک است و باید از سوی تمام کشورهای صلح دوست و صلح طلب جهان محکوم شود.

دفتر نخست وزیر عراق با انتشار بیانیه‌ای در این ارتباط که نسخه‌ای از آن را در اختیار خبرگزاری فارس قرار داد، اعلام کرد که پیش از این بغداد نسبت به توسعه و گسترش دامنه بحران در سوریه و آثار خطرناک برجای مانده از آن در منطقه و جهان در صورت فراهم شدن زمینه دخالت خارجی و عدم اتخاذ تدابیر سیاسی لازم برای حل بحران و قائل شدن حد و حدودی برای درد و رنج مردم سوریه هشدار داده بود.

بیانیه دفتر نخست وزیری عراق در ادامه به نقل از مالکی افزود: سوء استفاده اسرائیل از شرایط کنونی حاکم بر منطقه، ما را وامی‌دارد که انتظار تشدید بیش از پیش اوضاع و تغییر و تحولات خطرناک باشیم.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است که تجاوز اخیر و درد و رنجی که مردم سوریه هر روز با آن مواجه است، همه طرف‌ها و نیروهای منطقه‌ای و بین المللی را وامی‌دارد تا برای خروج سریع سوریه از این بحران اقدام کنند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول