اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

تعدادی از مخالفان بحرینی در گفتگو با فارس:

حمله اسرائیل به سوریه مهر تاییدی بر عملیات تکفیری‌ها است

تعدادی از مخالفان بحرینی با اشاره به حمله اخیر اسرائیل به سوریه آن را ادامه عملیات تروریستی تکفیری ها و مزدوران صهیونیستی علیه سوریه دانستند.

حمله اسرائیل به سوریه مهر تاییدی بر عملیات تکفیری‌ها است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بحرین، تعدادی از مخالفان بحرینی حمله اخیر اسرائیل به دمشق را ادامه عملیات تروریستی تکفیری ها علیه سوریه و مهر تاییدی بر آن برشمردند.

«محمد مجید» از اعضای ارشد جمعیت الوفاق بحرین که از گروه‌های مخالف این کشور به شمار می‌آید، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهارداشت: برخی کشورهای عربی از حمله  اسرائیل به سوریه، ابراز شادمانی کردند در حالی که اختلاف با نظام حاکم سوریه نمی تواند توجیهی برای تایید حمله اسرائیل به سوریه باشد.

وی تاکید کرد: اسرائیل دشمن شمار یک عرب‌ها به شمار می آید.

«فاضل عباس» دبیرکل جمعیت الوحدوی بحرین نیز حمله اسرائیل به سوریه را ناشی از ناکام ماندن خائنان و مزدوران و نیز تکفیری‌ها در انجام ماموریتی دانست که از سوی اسرائیل به آنان محول شده بود.

ناآرامی های سوریه انقلاب و آزادیخواهی نیست

وی گفت: حمله اسرائیل به درخواست سران فتنه و مزدوران عرب صورت گرفت و با توجه به برملا شدن اهداف صهیونیست ها در سوریه، نمی توان اوضاع جاری این کشور را انقلاب و آزادیخواهی دانست.

فاضل عباس تصریح کرد: هنگامی که عرب ها به تبادل خاک فلسطین رضایت می دهند بهای آن چیزی جز تجاوز صهیونیست ها به سوریه نخواهد بود و این تجاوز ادامه عملیات تروریستی‌ است که تکفیری ها با حمایت تسلیحاتی و آموزشی رژیم صهیونیستی و امپریالیسم غرب در سوریه به اجرا در آورده اند.

وی اظهار داشت: اوضاع سوریه اکنون دیگر کاملا روشن است به این معنی که یا باید در کنار مقاومت سوریه قرار گرفت و یا یار صهیونیست ها و مزدوران تکفیری بود.

فاضل عباس تاکید کرد: هر کس بر این باور است که تجاوز سوریه موجب می‌شود رهبر سوریه در مواضع خود تجدید نظر کند، در توهم به سر می‌برد زیرا دولت و ملت سوریه در مقاومت و دفاع از خاک خود ثابت قدم هستند.

اسرائیل خود را به جبهه نبش قبور ملحق کرده است

«نادر عبدالامام» فعال سیاسی و وبلاگ نویس بحرینی نیز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهارداشت: اسرائیل وارد خط حمله به سوریه شده و خود را به ارتش آزاد و جبهه نبش قبور و نیز عاملان سر بریدن و صدور فتواهای قرضاوی ملحق کرده است.

وی از سکوت اتحادیه عرب در قبال تجاوز صهیونیست ها به سوریه انتقاد کرده و گفت: انتظار نداشتم که جرج قرضاوی نزد صهیونیست ها از چنان جایگاه و منزلتی برخوردار باشد که آنان بلافاصله به بمباران سوریه اقدام کنند.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول