اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرستان ورزقان در مجلس:

دست صهیونیزم و آمریکا در بحران سوریه رو شده است

نماینده مردم شهرستان ورزقان در مجلس گفت: با حمله دیروز رژیم صهیونیستی به خاک کشور سوریه و بمباران بخشی از جنوب دمشق دخالت صریح رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا در شکل‌گیری بحران موجود در این کشور بر همگان رو شد.

دست صهیونیزم و آمریکا در بحران سوریه رو شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ورزقان، الهویردی دهقانی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران ابراز داشت: این حمله مانع از ابراز خشنودی تروریست‌های تکفیری در این کشور نشد و صراحتا در رسانه‌ها از اقدام اسرائیل تمجید کردند.

وی افزود: ادعای این تروریست‌ها این است که اسرائیل اماکنی را که حزب‌الله لبنان در آن استقرار داشته‌اند مورد حمله قرار داده است اما این در حالی است که تصاویر منتشره در رسانه‌های بین‌المللی نشان می‌دهند این اماکن تنها مراکز کشاورزی و دامداری‌ها و مرغداری‌ها بوده‌اند و در واقع منافع مردم سوریه مورد حمله هواپیماهای اسرائیلی قرار گرفته است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه وحشت غرب از بیداری اسلامی منطقه است ابراز داشت: رهبری این حرکت به دست جمهوری اسلامی ایران است و الگوهای انقلاب اسلامی ایران در حال پیاده شدن در منطقه هستند و این حقیقت دشمنان اسلام را آزار می‌دهد از این رو در هر فرصتی نفرت خود را به نمایش می‌گذارند.

دهقانی با اشاره به اینکه نقطه نهایی این تهاجمات ایران است گفت: استکبار با تمام هیمنه خود به هر کجای خاورمیانه که قدم می‌گذارد رد پای اندیشه انقلاب اسلامی ایران را می‌بیند و از این رو سعی در برچیدن ریشه‌های اسلامی این حرکت در دیگر کشورها به ویژه متحدان استراتژیک کشورمان دارد تا با تضعیف ما جبهه را به لب مرزهای کشورمان برساند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: اکنون جبهه ما برای حفظ منافع ملی و حفظ آرمان‌های اسلامی‌مان سوریه است و تا پایان در کنار دولت و ملت این کشور اسلامی خواهیم ماند چرا که این مردم سوریه هستند که باید آینده خود را رقم بزنند نه کشورهای خود فروخته و مستکبر.

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول