اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

مسئولیت‌پذیری نسل سوم انقلاب دشمن را به شکست رسانده است

امام جمعه ابرکوه علت شکست توطئه‌های دشمنان را مسئولیت پذیری نسل سوم انقلاب ذکر کرد.

مسئولیت‌پذیری نسل سوم انقلاب دشمن را به شکست رسانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در جمع فرهنگیان ابرکوه اظهار داشت: بزرگترین اثر عملی آموزه‌های دینی توسط یک معلم، هدفمند کردن دانش‌آموزان و جوانان آینده ساز در سیر و سلوک زندگی است زیرا معلم درس وظیفه شناسی به انسان می‌دهد که نتیجه عملی آن مسئولیت پذیری است.

وی افزود: تمام مشکلات با مسئولیت‌پذیری قابل حل است و با فرار از مسئولیت، زندگی با چالش و مشکل و دردسر مواجه می‌شود.

حسینی عنوان کرد: تمامی کاستی‌های اخلاقی و عملی در زندگی و تمام ناهنجاری‌ها و بدرفتاری‌ها و مقایسه و گرفتاری‌ها معلول ندانستن وظیفه از ناحیه خاطیان است و ندانستن وظیفه نیز معلول فرار از مسئولیت‌پذیری است.

وی ادامه داد: به دوش گرفتن بار سنگین مسئولیت، باعث تداوم بخشی به جریان انقلاب اسلامی توسط نسل جوان و مقاومت آنان در برابر دسیسه‌های دشمن و نیرنگ‌های رنگارنگ مثلث شوم آمریکا و اسرائیل و انگلیس حاکی از وظیفه شناسی نسل سوم انقلاب است که مشتاقانه در صحنه‌های انقلاب حضور دارند و تنها عامل یاس و سرخوردگی غرب در هجمه همه جانبه به انقلاب و کشور نیز همین حضور جوانان است.

حسینی بیان کرد: انتخابات رقم زننده سرنوشت کشور است و مسامحه کاری در امر انتخابات و حاضر نشدن در پای صندوق‌های اخذ رای به هر دلیلی قابل قبول نیست.

وی گفت: حاضر نشدن در این عرصه موجب بی‌تفاوتی در قبال تعیین حق سرنوشت کشور و میدان دادن به دشمن است و کم بودن حتی یک رای، کمک به دشمن است و آثار تلخ و ویرانگری در دنیا و آخرت دارد.

انتهای پیام/2464/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول