اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان خبر داد

طراحی ایجاد شهرک غدیر در گیلان

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان از طراحی و موافقت با ایجاد شهرک غدیر برای آشنایی حجاج از این مسیر در استان خبر داد.

طراحی ایجاد شهرک غدیر در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عزیز پورعزیزی پیش از ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی بزرگداشت ایام ولادت امام علی (ع) و دهه ولایت در گیلان اظهار کرد: تمام دستگاه‌ها در برگزاری باشکوه‌تر برنامه‌های دهه ولایت توجه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه مردم هفته ولایت و امامت را با شکوه برگزار می‌کنند، افزود: امسال بنیاد بین‌المللی غدیر برنامه‌های مختلفی با موضوع غدیر ارائه کرده است.

پورعزیزی از طراحی و موافقت با ایجاد شهرک غدیر برای آشنایی حجاج از این مسیر در گیلان خبر داد و بیان کرد: آموزش‌های لازم در شهرک مذکور به حجاج داده می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به برگزاری همایش ملی با موضوع غدیر در استان، تصریح کرد: مسابقه خطبه غدیر در قالب طرح لبیک یا رسول‌الله (ص) در هفته ولایت در گیلان برگزار می‌شود.

وی برگزاری جشن متمرکز با اجرای برنامه‌های فرهنگی و علمی در شهرستان‌های مختلف را از جمله برنامه‌های هفته ولایت در گیلان برشمرد و گفت: همایش استانی غدیرشناسی با همکاری حوزه‌های علمیه در دهه ولایت برگزار می‌شود.

پورعزیزی برگزاری مسابقات کتابخوانی، نمایشگاه آثار هنری و جشنواره‌های ورزشی با موضوع غدیر را از دیگر برنامه‌های اجرایی در دهه ولایت در گیلان عنوان کرد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان در ادامه به تخریب قبر صحابه پیامبر (ص) توسط فرقه انحرافی و جعلی وهابیت اشاره کرد و گفت: فرقه مذکور تفسیر منحرفانه‌ای نسبت به اسلام دارند و زیارت قبور و توسل را شرک می‌دانند.

وی حجربن عدی را از صحابه پیامبر (ص) و یاران نزدیک علی (ع) دانست و اظهار کرد: فرقه وهابیت برای از بین بردن تمام قبور ارزشمند شیعه و حتی پیامبر (ص) برنامه دارند و اگر بتوانند آنها را تخریب می‌کنند.

انتهای پیام/84001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول