اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برپایی نمایشگاه نقاشی

نخستین سوره قرآن کریم در شهرکرد به تصویر کشیده شد

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نخستین سوره قرآن کریم با برپایی نمایشگاه نقاشی خط آثار دانشجویان رشته گرافیک در نگارخانه شهید شهرانی به تصویر کشیده شد.

نخستین سوره قرآن کریم در شهرکرد به تصویر کشیده شد

بهمن اکبریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در این نمایشگاه آثار دانشجویان رشته گرافیک آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران شهرکرد به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه آثار نقاشی خط و خوشنویسی با موضوع سوره یکم قرآن و در ابعاد مختلف در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

اکبریان ادامه داد: این نمایشگاه به مدت یک هفته از ساعت 10صبح تا 18 عصر به آدرس شهرکرد تقاطع خیابان کاشانی و فارابی پذیرای عموم علاقمندان است.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، بهره‌مندی از ظرفیت‌های خلاق جوانان را مهمترین هدف از برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: بررسی آثار هنرمندان دانشجو و ارائه راهکارهای عملی به منظور رشد و ارتقای ظرفیت‌های بالقوه جوانان و بسترسازی مناسب جهت شکوفایی این هنر از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

اکبریان در ادامه به برپایی نمایشگاه خوشنویسی «صنع قلم» شهرستان اردل اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه آثار خوشنویسی «قاسم همتی اردلی» را به تصویر کشیده تا 22 اردیبهشت برای بازدید علاقمندان دایر است.

وی افزود: این نمایشگاه هر روزه از ساعت 8 صبح تا 15 در نگارخانه گنجینه مجتمع فرهنگی هنری مهرگان برپا است.

اکبریان در پایان خاطرنشان کرد: هنرمندان علاقه‌مند و دارای توانایی برپایی نمایشگاه‌های اختصاصی و جمعی می‌توانند از فضای نگارخانه‌های مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای به نمایش گذاشتن آثار خود بهره گیرند.

انتهای پیام/68004/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول