اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

«طاهر القادری» به پاکستان باز می‌گردد

طاهر القادری رهبر حزب «تحریک عوامی» پاکستان برای اعتراض به روند برگزاری انتخابات عازم این کشور شد.

«طاهر القادری» به پاکستان باز می‌گردد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد، طاهر القادری رهبر حزب تحریک عوامی و رئیس موسسه «منهاج‌القرآن» در آستانه انتخابات از لندن راهی پاکستان شد.

وی در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه «دنیا نیوز» پاکستان گفت: میلیون‌ها نفر از مردم پاکستان در تاریخ 11 می (21 اردیبهشت) به پای صندوق‌‌های رأی می‌روند تا نظام فاسد را ریشه‌کن و یک حکومت مردمی را پایه‌گذاری کنند.

قادری دسامبر سال گذشته میلادی پس از پنج سال اقامت در کانادا به پاکستان بازگشت و با برپایی تحصن و تظاهرات گسترده‌ای در اسلام‌آباد، دولت را موظف به انجام اصلاحاتی در روند انتخابات آتی این کشور کرد.

همچنین حزب وی در اعتراض به عملکرد دولت اعلام کرد که شرکت در انتخابات را تحریم و در مقابل صندوق‌های رأی تحصن خواهند کرد.

با این حال، این رهبر پاکستانی تصریح کرد که از شرکت مردم در انتخابات جلوگیری به عمل نخواهد آمد اما حزبش در اعتراض به نحوه برگزاری انتخابات تحصن می‌کنند.

وی افزود: تجمع طرفدارانش هرگز به معنای مخالفت با انتخابات نیست لذا آنان دورتر از محل برگزاری انتخابات و ستادهای انتخاباتی تجمع خواهند کرد.

قادری تصریح کرد که خودش بین طرفدارانش و مردم حضور دارد و بنابراین آنان می‌توانند آزادانه درباره نظریات وی اظهار نظر کنند.

انتخابات پارلمانی پاکستان قرار است 21 اردیبهشت ماه در سراسر این کشور برگزار شود که حزب یا احزاب پیروز در آن مبادرت به تشکیل دولت و کابینه جدید خواهند کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول