اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رژیم صهیونیستی نگران ماجراجویی‌های خود باشد

وزیر دفاع: جدیدترین پهپاد ایرانی رونمایی می‌شود

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از رونمایی از جدیدترین پهپاد ایران در کنگره سه وزیر شهید و هزار شهید وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خبر داد.

وزیر دفاع: جدیدترین پهپاد ایرانی رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سردار احمد وحیدی در حاشیه تجدید میثاق با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران ضمن محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به سوریه گفت: حملات روز گذشته رژیم صهیونیستی به سوریه نشان از جنایتکار بودن این رژیم داشت.

وی از رونمایی پهپاد جدید ایران در کنگره سه وزیر شهید و یک هزار شهید وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خبر داد و تصریح کرد: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دستاوردهای جدیدی را به ارمغان آورده است که در این کنگره از پهپاد ایرانی و بخشی از دستاوردهای نظامی کشور رونمایی می‌شود.

ویزر دفاع در ارتباط با حملات رژیم صهیونیستی به سوریه اظهارداشت: موضوع حملات رژیم صهیونیستی به سوریه موضوعی است که باید از ابعاد مختلف بررسی شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه گفت: دردمنشی و خوی تجاوزگری رژیم صهیونیستی به کشورهای اسلامی سابقه دیرینه دارد و این هم یک نمونه دیگری از آن است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طبیعی است که رژیم صهیونیستی، سوریه را که خط اول مقاومت در مقابل آن رژیم بوده را مورد هدف قرار می‌دهد و این درس عبرتی است که چگونه می‌شود که امروز رژیم صهیونیستی و غربی‌ها و برخی از رژیم‌های دیگر دارند رژیم سوریه را مورد حمله قرار می‌دهند و این هم خیلی بد است در افکار مسلمانان که احساس کنند برخی دارند در تضعیف مسلمانان علیه کشور سوریه کار می‌کنند و آن کشور اسلامی را به خاک و خون کشیدند و تروریست‌های آنجا را مجهز می‌کنند.

سوریه دژ مستحکمی است/ رژیم صهیونیستی نگران ماجراجویی‌های خود باشد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، رژیم سوریه را رژیمی مستحکم دانست و تاکید کرد: البته ما فکر می‌کنیم رژیم سوریه حق دارد هر موقع که خدا خواست جواب محکمی به رژیم صهیونیستی بدهد، بنابر اقتضاعاتی که خودشان می‌دانند و تصمیماتی که خودشان می‌گیرند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طبیعتاً رژیم صهیونیستی مقابل بشار با پاسخ‌گویی‌های سوریه حتماً ضربه‌های محکمی دریافت خواهد کرد که به هرحال باید بداند که این ماجراجویی‌ها چیزهایی نیست به راحتی از ذهن ملت‌ها و مسلمانان پاک شود و باید برای عاقبت خودشان در این ماجراجویی‌ها نگران باشند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ما امروز برای تجدید بیعت محضر امام راحل رسیدیم و اینکه بگوییم همچنان در مسیر آموزه‌های امام همچنان قوی، پایدار و مستحکم هستیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، خودکفایی را الگوی وزارت دفاع دانست و تاکید کرد: طبیعتاً یکی از صحبت‌های حضرت امام(ره) داشتند، عزیزان ما را همواره در وزارت دفاع به خودکفایی تشویق و ترغیب کردند و همکاران ما نیز همواره در وزارت دفاع این حرف را به جان گرفتند و آن را عملی می‌کنند.

* امروز یکی از خودکفاترین نیروهای مسلح در جهان هستیم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر خودکفایی در حوزه دفاعی و محصولات دفاعی خاطرنشان کرد: ما امروز یکی از خودکفاترین نیروهای مسلح در جهان هستیم و علت آن این است که آنچه که برای مقابله با دشمنان و دفاع از کیان اسلامی نیاز داریم نیروهای ما در داخل تولید می‌کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: البته اینها هدایای کوچکی است از جانب وزارت دفاع به رهبر فرزانه‌ای که عشق این ملت بود و امروز به نام ایشان و به یاد ایشان حرکت می‌کنیم و امیدواریم که امام و شهدا از ما راضی باشند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان تصریح کرد: چیزی که امروز در وزارت دفاع محقق شده و همانگونه که فرمانده معظم کل قوا امروز هدایتگر و تدوین کننده امور در این اوضاع هستند، رهبری فرزانه ایشان در ادامه رهبری حضرت امام ما را در مسیر پیشرفت هدایت می‌کنند تا به قله‌های بزرگ افتخار برسیم.

انتهای پیام/2462/ط40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول