اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش گچساران:

هیچ ‌کس از خطر انحراف و یارگیری دشمن در امان نیست

مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: در عرصه فعلی شناخت حق از باطل و صواب از ناصواب مشکل است و هیچ ‌کسی نمی‌تواند ادعا کند از خطر انحراف و یارگیری دشمن در امان است.

هیچ ‌کس از خطر انحراف و یارگیری دشمن در امان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، یدالله مرادی امروز در کارگاه آموزشی مظاهر و نمادهای شیطان‌پرستی ویژه فرهنگیان گچساران که با حضور با حضور نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور و جمعی از فرهنگیان و مسئولان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: هر کدام از ما در هر عنوان و جبهه‌ای باشیم و کار پرورش‌یابی، شکوفایی و جهت‌دهی را داشته باشیم، همان کار انبیاء را انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به شهادت استاد مطهری و بزرگداشت روز معلم وبیان این‌که به تعبیر مقام معظم رهبری اندیشه‌های شهید مطهری مبنای فکری جمهوری اسلامی است، افزود: معلمان کاشفان رازهای نخستین بشریت و پرورش دهنده شخصیت و آینده یک مملکت هستند.

مرادی با اشاره به اهمیت برگزاری کارگاه آموزشی مظاهر و نمادهای شیطان‌پرستی تصریح کرد: در دنیای امروز تهدیدهای متعدد و آسیب‌های گوناگون همانند سیلی ویرانگر بر مبانی فکری اندیشه اسلامی حمله‌ور شده و صدها شبکه رسمی مأموریت دارند تا بنیان‌های فکری جامعه را به خطر بیندازند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: ده‌ها مکتب فکری و انحرافی به صورت روزانه فکر جوان ما را به عنوان مهم‌ترین رویش نظام جمهوری اسلامی بمباران تبلیغاتی می‌کند.

مرادی ابراز داشت: در عرصه‌ای که به فرموده مقام معظم رهبری گرد و غبار ، تهدید و رنگ‌ ‌های متعدد ممکن است ما را در سراشیبی سقوط قرار بدهد، این خطر برای همه ما وجود دارد.

وی با اشاره به برگزاری همایش تخصصی ضد جاسوسی «چشمان بیدار» در گچساران گفت: در آن همایش به این نتیجه رسیدیم که هیچ‌کسی نمی‌تواند مدعی شود که از خطر انحراف، تهدید و یارگیری دشمن در امان است.

مرادی با بیان این‌که در چنین عرصه‌ای تشخیص حق از باطل، صواب از ناصواب و راه از بیراهه مشکل است و به همین دلیل نیاز است تذکرات لازم به صورت مستمر عنوان شود.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی «مظاهر و نمادهای شیطان‌پرستی» و بیان این‌که معلمان افسران جنگ‌ نرم در برابر دشمنان هستند، خاطرنشان کرد: هیچ افسری نمی‌تواند بدون تجهیزات به جنگ دشمن برود و این نوع جلسات همانند ابزاری مهم در دستان معلمان در عرصه جنگ نرم است.

انتهای پیام/82014/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول