اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

میشل سلیمان تجاوز صهیونیست‌ها به سوریه را شدیدا محکوم کرد

رئیس جمهور لبنان با محکوم کردن شدید تجاوز صهیونیست‌ها به سوریه گفت که جامعه جهانی باید اسرائیل را به احترام به قطعنامه‌های بین المللی مجبور کند.

میشل سلیمان تجاوز صهیونیست‌ها به سوریه را شدیدا محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از النشره، میشل سلیمان رئیس جمهور لبنان تجاوز جنایتکارانه اسرائیل علیه مواضع غیر نظامی و نظامی در سوریه را به شدت محکوم کرده و گفت که این رژیم از آسمان لبنان برای اجرای این تجاوزها استفاده می‌کند که قربانیان زیادی از غیر نظامیان را به جای گذاشته است.

وی ادامه داد که این رفتار از سوی دشمن مشترک که سیاست‌های آن بر پایه تجاوز طلبی و سوء استفاده از شرایط سوریه است، عجیب نیست و این رژیم در مقابل لبنان نیز در روزهای سختی‌اش این رفتار را داشته است.

سلیمان از جامعه جهانی و شورای امنیت خواست تا تدابیر بازدارنده را در مقابل اسرائیل اتخاد کند تا آن را از سیاست‌های تجاوزطلبانه بازداشته و به احترام به تمامیت ارضی کشورهای دیگر و تن دادن به قطعنامه‌های بین‌المللی و لزوم وارد شدن در روند فراگیر سازش وادار کند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول