اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه دو قم عنوان کرد

تخصیص 463 میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های شهرداری منطقه 2

شهردار منطقه دو قم اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای پروژه‌های شهری در این منطقه را 463 میلیارد ریال عنوان کرد.

تخصیص 463 میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های شهرداری منطقه 2

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید متین‌فر با تبیین برنامه‌های شهرداری منطقه دو قم در راستای خدمت رسانی به مردم اظهار کرد: مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری منطقه در بحث گسترش و توسعه فضای سبز، رفع مشکل آب گرفتگی سطح منطقه، ایجاد تأسیسات حفاظتی شهری، برنامه‌ریزی توسعه شهری و بازگشایی معابر است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی توسعه شهری در این منطقه بیان داشت: تملک املاک واقع در بلوار جمهوری حد فاصل بستر رودخانه تا کمربندی امام علی (ع) و تملک اراضی مترو در قلعه کامکار از مهم‌ترین برنامه‌ها در این بخش به شمار می‌رود.

شهردار منطقه دو قم ادامه داد: با وجود اینکه قلعه کامکار در منطقه شش شهرداری قرار دارد ولی تملک اراضی مترو به شهرداری منطقه دو واگذار شده است.

وی افزود: تملک اراضی بلوار یادگار امام (ره) و تملک املاک بلوار نور از دیگر برنامه‌های مهمی است که در دستور کار شهرداری منطقه دو قم در راستای توسعه شهری قرار دارد.

متین‌فر به برنامه‌های شهرداری این منطقه برای بهسازی و گسترش فضای سبز اشاره کرد و ابراز داشت: احداث بوستان عدالت، احداث بوستان خضراء ، بهسازی بوستان‌های کوثر، شفق، طبیعت و بهسازی فضای سبز بستر رودخانه از دیگر برنامه‌ها برای بهسازی و گسترش فضای سبز شهرداری است.

وی تکمیل و تجهیز بوستان رضوی، توسعه شبکه آبیاری خام در بوستان‌های جنگلی، توسعه و تکمیل پارک‌های محله‌ای، احداث ساختمان اداری منطقه و اصلاح هندسی معابر را از اهم برنامه‌های این منطقه در سال جاری بر شمرد.

شهردار منطقه دو قم زیرسازی و آسفالت معابر، شوارع اطراف بوستان شفق و تکمیل بلوار آیت‌الله صدر را از مهم‌ترین برنامه‌های این منطقه ذکر کرد.

متین‌فر در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: اقدامات یاد شده در دستور کار شهرداری منطقه دو شهر قم قرار گرفته است و تا پایان سال با اعتباری بالغ بر 463 میلیارد ریال به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/78001/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول